Inchide
  • Sondaje de opinie
  • Camere web
  • +40 237 641 908
  • Program cu publicul: 08:00 to 12:00
Momentan se lucrează pentru sincronizarea unor informații. Este posibil ca anumite informații sau documente să nu fie încă vizibile.
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud
  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar General Municipiu
      • Administrator public
    • Organizare
      • Regulament de Organizare și Funcționare
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră
        • Anunțuri promovare
        • Anunțuri recrutare
        • Transfer la cerere
    • Instituții subordonate
      • Spitalul Municipal Adjud
      • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
      • Biblioteca Municipală
      • Direcția de Asistență Socială
      • Colegiul Național ”Emil Botta”
      • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
      • Școala Generală ”Mihail Armencea”
      • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
      • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
      • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Declarații de avere și interese
      • ALEXE ISABELLA
      • ARITON VASILE VICENȚIU
      • BACIU ADRIAN CĂTĂLIN
      • BĂLAN DANIELA
      • BĂLAN ROBERT
      • BOGEA TUȚA VERONICA
      • BOSTAN CARMEN ANCA
      • BOSTAN GINA
      • BUNGHIUZ CORNELIU SILVIU
      • CAZACU REMUS FLORIN
      • CHELE FELICIA MARIANA
      • CIOBANU GIANINA
      • CIOCOIU MONICA VASILICA
      • CIULA MARTIȘ MĂDĂLINA
      • CODRESCU SILVIU EMANUEL
      • COJOCARU CRISTIAN NINEL
      • CRÎȘMARU BRIGITTA
      • CUSTURĂ CRISTINA
      • DABIJA COSTICĂ
      • DORNEANU DORIN MIHAI
      • DRAGOMIRICĂ MARIA
      • DRĂGOI IRINA
      • DRĂGUȚ VICTOR IONUȚ
      • DUDA NOVAC MIRELA
      • DULGHERU ANDREI
      • DUMITRAȘC ȘTEFAN
      • DUMITRU CIPRIAN
      • DUMITRU IRINA CĂTĂLINA
      • ENACHE NICOLETA
      • ENACHE C. NICOLETA
      • FRUNZĂ IONEL
      • GALAN GABRIEL FLORIN
      • GALAN LIDIA
      • GĂLBINIȚĂ MARIAN
      • GHIMPU IOAN
      • GOGA LIVIU
      • GOSPODARU OTILIA
      • GRĂDINARU ELENA SORINA
      • GRIGORE ADRIANA ELIZA
      • GROBNICU MIHAELA
      • IONEL CRISTINEL
      • IRIMIA ION
      • JELEA NICULINA
      • KNAP MIHAELA CRISTINA
      • LAZĂR CONSTANTIN
      • MARIN CĂTĂLIN IOAN
      • MAROLA CORNELIU
      • MAXIM MIOARA
      • MĂRCUȚ LIVIU
      • MĂRCUȚĂ AURICA
      • MEREUȚĂ VIOLETA MARIANA
      • MIHAI DANIEL
      • MIREA MIRCEA
      • MORARU ȘERBAN OANA
      • MUNTEANU GABRIELA
      • MUNTEANU MARICELA
      • MURGU GELICA
      • ORIȚĂ IRINA
      • PABIȘ MARIAN NICOLAIE
      • PAVEL SERGIU MARIUS
      • PĂNCESCU IONELA
      • PETREA DOREL
      • PODARU IULIAN
      • PUȘCAȘU ELISABETA MIHAELA
      • RACOVIȚĂ ROXANA
      • RĂILEANU ANDREEA MONICA
      • ROMANOV CAMELIA
      • ROMILĂ FLORENTZ ROBERT
      • ROȘIORU SORIN
      • ROȘU NICOLETA
      • RUSU CAMELIA
      • RUXANDU CEZAR NICOLAE
      • SANDU ELENA
      • SĂVESCU VALERIU IONEL
      • SIBIȘAN ANDRA GENOVEVA
      • STROIA GHEORGHE
      • ȘTEFĂNESCU CRISTIAN
      • TARAȘ IOAN
      • TEODORU CIPRIAN
      • TOIA NADINA
      • TOIA NICUȘOR
      • TRIFAN LORENA MIHAELA
      • UDRESCU DĂNUȚ
      • UNCIULEAC MĂRGELUȘ
      • UNGUREANU CIPRIAN
      • USTUROI GABRIEL
      • VARTOLOMEI IULIANA
      • VINTILĂ DĂNUȚ
      • VOINEA MARIUS
      • VULPE GEORGETA
      • ZAHARIA TEODOR
      • ZETU ALINA
    • Solicitare informații. Legislație
      • Persoana responsabilă 544/2001
      • Formular solicitare în baza Legii 544/2001
      • Contestarea deciziei. Formulare reclamație
      • Lista informațiilor/documentelor de interes public
      • Rapoarte Legea 544/2001
    • Buletinul informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților
      • Situația drepturilor salariale
      • Finanțări nerambursabile acordate
      • Registrul datoriei publice
      • Registrul garanțiilor locale
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizator achiziții publice >5000 euro
      • Contracte achiziție publică
      • Execuția contractelor
  • Transparență
    • Anunțuri proiecte caracter normativ
    • Anunțuri dezbateri publice
    • Agenda publică
    • Ordine de zi ședințe Consiliu Local
    • Rapoarte Legea 52/2003
  • Strategia anticorupție
    • Declarație de integritate
    • Plan de integritate
    • Rapoarte SNA
    • Documente specifice
    • Declararea cadourilor
    • Incidente de integritate
    • Cod etic/de integritate
    • Despre SNA 2021 – 2025
    • Resurse
    • Secțiune RUTI
    • Întreprinderi publice
      • UAT Construct
        • Componență CA/Administrator
        • Procedură selecție Administrator și Membri CA
        • Scrisoare de așteptări
        • Contract de mandat
        • Bugetul pentru investiții
        • Cheltuieli cu personalul
        • Datorii
        • Subvenție operațională – buget de stat
        • Servicii/bunuri executate/produse în interes public
        • Obiectivul de politică publică
        • Analiza de risc
        • Planul de Integritate
        • Raport de audit extern
        • Raport anual
      • UPM Adjud
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Municipiului Adjud
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Regulamente proceduri administrative
    • Dispozițiile autorității executive
      • Dispoziții cu caracter normativ
    • Documente și informații financiare
    • ALTE DOCUMENTE
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri
      • Registrul evidența Hotărârilor Consiliului Local
      • Informări prealabile asupra proiectelor de acte administrative cu caracter normativ
      • Registrul evidența proiectelor de dispoziții ale Primarului
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor Primarului
      • Registrul refuzuri contrasemnare/avizare
      • RegistruL sugestii proiecte hotărâri
      • Anunțuri dezbateri publice
      • Anunțuri proiecte caracter normativ
      • Declarații de căsătorie
      • Minute și PV ședințe Consiliul Local
      • Alte documente care fac obiectul aducerii la cunoștință publică
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Regulament de funcționare
    • Atribuții
    • Comisii de specialitate
    • Grafic ședințe
    • Hotărâri
      • Hotărâri 2025
      • Hotărâri 2024
      • Hotărâri 2023
      • Hotărâri 2022
      • Hotărâri 2021
      • Hotărâri 2020
      • Hotărâri 2019
      • Hotărâri 2018
      • Hotărâri 2017
      • Hotărâri 2016
      • Hotărâri 2015
      • Hotărâri 2014
      • Hotărâri 2013
      • Hotărâri 2012
      • Hotărâri 2011
      • Hotărâri 2010
      • Hotărâri 2009
      • Hotărâri 2008
      • Hotărâri 2007
    • Proiecte de hotărâri
      • Proiecte de hotărâri 2025
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâri 2024
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2023
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunturi proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2022
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2021
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2020
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2019
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2018
        • Anunțuri proiecte de horărâri
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2017
        • Proiecte octombrie
        • Proiecte de hotărâre decembrie
        • Ianuarie
        • Februarie
        • Proiecte de hotarare luna iulie
        • Martie
        • Aprilie
        • Mai
      • Proiecte de hotărâri 2016
        • Iulie 2016
        • Aprilie 2016
        • Octombrie 2016
        • August 2016
        • Martie 2016
        • Ianuarie 2016
        • Februarie 2016
        • Septembrie 2016
        • Noiembrie 2016
    • Dezbateri publice
      • Dezbateri publice 2025
        • Dezbatere publică buget 2025
      • Dezbateri publice 2024
        • Dezbatere publică buget 2024
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
      • Dezbateri publice 2023
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
        • Dezbatere publică buget 2023
      • Dezbateri publice 2022
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
        • Dezbatere publica buget 2022
      • Dezbateri publice 2021
        • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
        • Dezbatere publică buget 2021
      • Dezbateri publice 2020
        • Dezbatere publica buget 2020
        • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
      • Dezbateri publice 2019
        • Însușirea stemei Municipiului Adjud
        • Buget local 2019
        • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
      • Dezbateri publice 2018
        • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
      • Dezbateri publice 2017
        • DEZBATERE PUBLICA BUGET
      • Dezbateri publice 2016
      • Dezbateri publice 2015
      • Dezbateri publice 2014
      • Convocatoare ordine de zi 2013
    • Ordine de zi
      • Ordine de zi 2025
      • Ordine de zi 2024
      • Ordine de zi 2023
      • Ordine de zi 2022
      • Ordine de zi 2021
      • Ordine de zi 2020
      • Ordine de zi 2019
      • Ordine de zi 2018
      • Convocatoare ordine de zi, 2017
        • Proiecte de hotărâre
      • Convocatoare ordine de zi, 2016
      • Convocatoare ordine de zi, 2014
      • Convocatoare ordine de zi, 2015
      • Convocatoare ordine de zi, 2013
    • Declarații de avere și interese
    • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte de activitate 2019
      • Rapoarte de activitate 2018
      • Rapoarte de activitate 2017
      • Rapoarte de activitate 2016
      • Rapoarte de activitate 2015
      • Rapoarte de activitate 2014
      • Rapoarte de activitate 2013
      • Rapoarte de activitate 2012
      • Rapoarte de activitate 2009
      • Rapoarte de activitate 2008
    • Minute și procese verbale
      • Minute și procese verbale 2025
      • Minute și procese verbale 2024
      • Minute și procese verbale 2023
      • Minute și procese verbale 2022
      • Minute și procese verbale 2021
      • Minute si procese verbale 2020
      • Minute si procese verbale 2019
      • Minute si procese verbale 2018
      • Minute si procese verbale 2017
      • Minute si procese verbale 2016
      • Minute si procese verbale 2015
      • Minute si procese verbale 2014
      • Minute si procese verbale 2013
      • Minute si procese verbale 2012
      • Minute si procese verbale 2011
      • Minute si procese verbale 2009
      • Minute si procese verbale 2008
      • Minute si procese verbale 2007
  • Municipiul Adjud
    • Despre Adjud
      • Monografia localității
      • Localizare și așezare geografică
      • Populație
      • Economie
      • Afilieri și parteneriate
      • Galeria primarilor
    • COMUNITATE
      • Educație
        • Colegiul Național ”Emil Botta”
        • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
        • Școala Gimnazială „Mihail Armencea”
        • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
        • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
        • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
      • Cultură
        • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
        • Biblioteca Municipală
        • Muzeul Vrancei – Secția Adjud
      • Sănătate
        • Spitalul Municipal Adjud
      • Sport
        • Sala de Sport
        • Stadionul Municipal
      • Instituții de cult
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Dumitru
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Constantin și Elena
        • Biserica Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
        • Biserica Ortodoxă Sfânta Parascheva
        • Biserica Stil Vechi Sfinții Voievozi Mihail și Gavriil
        • Biserica Penticostală Maranata
        • Biserica Ortodoxă Buna Vestire
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Nicolae
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril
        • Biserica Catolică Schimbarea la Față a lui Isus
        • Biserica Penticostală Betel
        • Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea
      • Cetățeni de onoare
        • Angela Gheorghiu
        • Constantin Frosin
        • Ion Dichiseanu
        • Liviu Ioan Stoiciu
        • Adrian Botez
      • Evenimente locale
        • Zilele Adjudului
        • Bâlciul din Adjud
        • Toamna Adjudeană
      • Inițiativa cetățenească
      • Drepturile și libertățile cetățenilor
      • Obligațiile cetățenești
    • CONSILIUL LOCAL
      • Componență
      • Regulament de funcționare
      • Atribuții
      • Comisii de specialitate
      • Grafic ședințe
      • Hotărâri
        • Hotărâri 2025
        • Hotărâri 2024
        • Hotărâri 2023
        • Hotărâri 2022
        • Hotărâri 2021
        • Hotărâri 2020
        • Hotărâri 2019
        • Hotărâri 2018
        • Hotărâri 2017
        • Hotărâri 2016
        • Hotărâri 2015
        • Hotărâri 2014
        • Hotărâri 2013
        • Hotărâri 2012
        • Hotărâri 2011
        • Hotărâri 2010
        • Hotărâri 2009
        • Hotărâri 2008
        • Hotărâri 2007
      • Proiecte de hotărâri
        • Proiecte de hotărâri 2025
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâri 2024
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2023
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunturi proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2022
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2021
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2020
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2019
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2018
          • Anunțuri proiecte de horărâri
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2017
          • Proiecte octombrie
          • Proiecte de hotărâre decembrie
          • Ianuarie
          • Februarie
          • Proiecte de hotarare luna iulie
          • Martie
          • Aprilie
          • Mai
        • Proiecte de hotărâri 2016
          • Iulie 2016
          • Aprilie 2016
          • Octombrie 2016
          • August 2016
          • Martie 2016
          • Ianuarie 2016
          • Februarie 2016
          • Septembrie 2016
          • Noiembrie 2016
      • Dezbateri publice
        • Dezbateri publice 2025
          • Dezbatere publică buget 2025
        • Dezbateri publice 2024
          • Dezbatere publică buget 2024
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
        • Dezbateri publice 2023
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
          • Dezbatere publică buget 2023
        • Dezbateri publice 2022
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
          • Dezbatere publica buget 2022
        • Dezbateri publice 2021
          • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
          • Dezbatere publică buget 2021
        • Dezbateri publice 2020
          • Dezbatere publica buget 2020
          • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
        • Dezbateri publice 2019
          • Însușirea stemei Municipiului Adjud
          • Buget local 2019
          • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
        • Dezbateri publice 2018
          • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
        • Dezbateri publice 2017
          • DEZBATERE PUBLICA BUGET
        • Dezbateri publice 2016
        • Dezbateri publice 2015
        • Dezbateri publice 2014
        • Convocatoare ordine de zi 2013
      • Ordine de zi
        • Ordine de zi 2025
        • Ordine de zi 2024
        • Ordine de zi 2023
        • Ordine de zi 2022
        • Ordine de zi 2021
        • Ordine de zi 2020
        • Ordine de zi 2019
        • Ordine de zi 2018
        • Convocatoare ordine de zi, 2017
          • Proiecte de hotărâre
        • Convocatoare ordine de zi, 2016
        • Convocatoare ordine de zi, 2014
        • Convocatoare ordine de zi, 2015
        • Convocatoare ordine de zi, 2013
      • Declarații de avere și interese
      • Rapoarte de activitate
        • Rapoarte de activitate 2019
        • Rapoarte de activitate 2018
        • Rapoarte de activitate 2017
        • Rapoarte de activitate 2016
        • Rapoarte de activitate 2015
        • Rapoarte de activitate 2014
        • Rapoarte de activitate 2013
        • Rapoarte de activitate 2012
        • Rapoarte de activitate 2009
        • Rapoarte de activitate 2008
      • Minute și procese verbale
        • Minute și procese verbale 2025
        • Minute și procese verbale 2024
        • Minute și procese verbale 2023
        • Minute și procese verbale 2022
        • Minute și procese verbale 2021
        • Minute si procese verbale 2020
        • Minute si procese verbale 2019
        • Minute si procese verbale 2018
        • Minute si procese verbale 2017
        • Minute si procese verbale 2016
        • Minute si procese verbale 2015
        • Minute si procese verbale 2014
        • Minute si procese verbale 2013
        • Minute si procese verbale 2012
        • Minute si procese verbale 2011
        • Minute si procese verbale 2009
        • Minute si procese verbale 2008
        • Minute si procese verbale 2007
    • STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
      • Direcția Economică
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane fizice
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane juridice
        • Serviciul executare silită și recuperare creanțe
        • Compartiment buget, financiar, contabil
        • Compartiment achiziții publice
      • Direcția Arhitectură și Urbanism
        • Birou autorizare, arhitectură, urbanism
        • Serviciul Administrare Domeniu Public și Privat
          • Compartiment asociații de proprietari, învățământ și relația cu ONG-uri
          • Compartiment administrare baze sportive
          • Compartiment fond locativ
          • Compartiment administrare domeniu public și privat, cadastru și monitorizare utilități publice
      • Serviciul Administrație Publică Locală
        • Compartiment relația cu Consiliului Local și organizare alegeri
        • Compartiment relații publice și registratură
        • Compartiment monitorizare proceduri administrative
        • Compartiment arhivă
      • Serviciul juridic
        • Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ
        • Compartiment managementul spitalului
      • Serviciul Public Local de Evidență a Populației
      • Birou Protecție Civilă și PSI
      • Biroul Agricol
      • Compartiment resurse umane și salarizare
      • Compartiment protecția mediului, protecția muncii și management integrat
      • Compartimentul managementul proiectelor, investiții și Unitate de implementare proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
      • Compartiment comunicare și protecția datelor cu caracter personal
      • Compartiment comercial, autorizare agenți economici și transport
      • Compartiment audit public intern
      • Serviciul Public Administrare Piață, Târg, Obor
      • Serviciul Public Administrare Construcții, Instalații Proprietatea Domeniului Public
      • Serviciul Public Transport Persoane și Mecanizare
    • ALEGERI
      • Prezidențiale
      • Parlamentare
      • Europarlamentare
      • Locale
      • Referendumuri
      • DECIZII ALEGERI
    • AVIZIER
      • General
      • Taxe și Impozite
    • OFERTE VÂNZĂRI TERENURI
      • UAT Construct
    • UTILITĂȚI
      • SPIM – iluminat public
      • SC UPM SA – servicii de salubrizare
      • CUP SA – Sucursala Apă Canal Adjud
      • SC APOTERM SA – administrare și gospodărire locală
    • URBANISM
      • PUG Adjud
      • Hotărâri CL Adjud
      • Autorizații de construire
      • Certificate de urbanism
    • PROTECȚIA MEDIULUI
      • Regulamente, registre și planuri de măsuri
      • Ghiduri
      • Acțiuni de conștientizare
        • Ora Pământului
        • Let`s Do It Romania
      • Anunțuri mediu
      • Alte documente
    • Direcția de Asistență Socială
      • RI
      • RF DAS
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră – Das
      • Declarații avere & interese
      • Venit Minim de Incluziune (VMI)
    • UAT Construct
      • Administrator societate
        • CV
        • Mandat administrator
        • Declarații avere și interese
        • Rapoarte control managerial
      • Documente societate
      • Adunarea Generală a Acționarilor
      • Rapoarte de activitate
      • Situații financiare
        • Salarizare
        • Scadențare Furnizori
        • Audit Extern
        • Buget Venituri și Cheltuieli
        • Bilanțuri
    • CERTIFICĂRI ISO
      • CERTIFICATE ISO 9001/14001
      • Declarație domeniul calității
    • PROTECȚIE CIVILĂ
      • Intervenții
      • Legislație
      • Registrul istoric
      • Plan analiză și prevenție
      • Planificare controale preventive
      • INFORMĂRI PSI
      • COVID19 – ORDONANȚE MILITARE, DECRETE, HOTĂRÂRI
    • INFORMAȚII UTILE
      • Instituții județene
      • Instituții naționale
    • PROTECȚIA DATELOR
      • Informații generale. Definiții
      • Drepturile persoanei vizate
      • Politica Cookie
      • Principiile procesării
      • Exercitarea drepturilor
      • Contact DPO
    • Proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
  • Contact
    • Date de contact
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare
    • Program de audiențe
      • Program audiențe primar
      • Program audiențe viceprimar
      • Program audiențe secretar general
      • Înscriere în audiență
    • Petiții
      • Transmitere petiții
      • Rapoarte soluționare petiții
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud
Eng
  • Eng
  • Chi
  • Spa
  • Hin

Hotărâri 2015

Share

Hotărâri 2015

    HCL 1 - Hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2015

    55 kB

    HCL 2 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 31.12.2014 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 3 - Hotărâre privind acoperirea definitivă din excedentul bugetului local al municipiului Adjud a deficitului secţiune de dezvoltare înregistrat la data de 31.12.2014

    47 kB

    HCL 4 - Hotărâre privind alocarea şi aprobarea bugetului pentru anul 2015 Fundaţiei ProArmonia în vederea susţinerii activităţilor Centrului de Asistenţă pentru Recuperarea Tinerilor cu Handicap Adjud ( C.A.R.T.H.A.) ca urmare a Acordului de parteneriat încheiat în 21.10.2009 – Anexa la cererea de finanţare depusă pentru proiectul POR, cod SMIS 16083

    96 kB

    HCL 5 - Hotărâre privind aprobarea Strategiei de dezvoltare durabilă a Municipiului Adjud, judeţul Vrancea, pentru perioada 2014 - 2020

    17 MB

    HCL 6 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcţii al Spitalului Municipal Adjud

    116 kB

    HCL 7 - Hotărâre privind aprobarea mandatării domnului Trif Sorin în funcţia de administrator unic al S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud S.R.L

    262 kB

    HCL 8 - Hotărâre privind modificarea şi completarea listei de inventar a bunurilor ce fac parte din domeniul public al municipiului Adjud cu MONUMENTUL LUPTĂTORILOR CARE AU CONTRIBUIT LA VICTORIA REVOLUŢIEI ROMÂNE DIN DECEBRIE 1989

    48 kB

    HCL 9 - Hotărâre privind aprobarea Actului Adiţional nr. 6 la Contractul de concesiune nr. 25/21.06.2001 încheiat între Primăria Municipiului Adjud şi SC „Restaurant Casa Albă” S.R.L

    108 kB

    HCL 10 - Hotărâre privind modificarea HCL nr. 112/2007 privind locurile de aşteptare a clienţilor sau de staţionare a taxiurilor în municipiul Adjud

    70 kB

    HCL 11 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici pentru obiectivul de investiţii „Reabilitare şi Modernizare sediu Primărie, Zona Parc”

    66 kB

    HCL 12 - Hotărâre privind aprobarea bugetului general al Unităţii Administrativ Teritoriale a municipiului Adjud pentru anul 2015 şi a listelor de investiţii cu finanţare de la bugetul local şi cu finanţare integrală sau parţială din venituri proprii şi subvenţii

    4 MB

    HCL 13 - Hotărâre privind aprobarea Programului multianual de investiţii publice al Municipiului Adjud pentru anii 2015 – 2018

    2 MB

    HCL 14 - Hotărâre privind reorganizarea Consiliului de administraţie al Spitalului Municipal Adjud

    82 kB

    HCL 15 - Hotărâre privind constituirea comisiei de soluţionare a contestaţiilor la concursul pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Municipal Adjud din data de 02 aprilie 2015

    52 kB

    HCL 16 - Hotărâre privind modificarea Contractului de colaborare cu Asociaţia „Codiţe Fericite” – Adjud aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 74 din 25 iulie 2013

    150 kB

    HCL 17 - Hotărâre privind actualizarea Planului local de acţiune împotriva poluării cu nitriţi proveniţi din surse agricole, întocmit la nivelul municipiului Adjud

    1 MB

    HCL 18 - Hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 5.000 RON în vederea tipăririi lucrării “EMIL BOTTA – ÎNCHINĂTOR ÎNFRÂNT EMINESCULUI” și a sumei de 1.800 RON în vederea editării cărții de poeme “ELIBERAREA DE TREPTE”, domnului profesor Botez Adrian

    48 kB

    HCL 19 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici pentru obiectivul de investiţii „Amenajare spaţiu aferent computer tomograf 16-32 sliceuri – secundă şi radiografie digitală”

    59 kB

    HCL 20 - Hotărâre privind aprobarea finanţării cheltuielilor neeligibile de la bugetul local pentru obiectivul de investiţii „REABILITARE ŞI MODERNIZARE SEDIU PRIMĂRIE ADJUD, ZONA PARC”

    82 kB

    HCL 21 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Asigurare sursă independentă de alimentare cu apă pentru sistem irigaţii Parc Central şi zona Casa de Cultură”

    61 kB

    HCL 22 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 15 din 25 februarie 2010 a Consiliului Local al Municipiului Adjud, privind stabilirea taxelor speciale pentru funcţionarea Serviciului public piaţă, târguri, obor

    44 kB

    HCL 23 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 140 din 20 decembrie 2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Cantinei Primăriei municipiului Adjud

    60 kB

    HCL 24 - Hotărâre privind aprobarea modificării nivelului chiriilor lunare pentru boxele de carne situate în Piaţa agroalimentară din proprietatea publică a municipiului Adjud

    203 kB

    HCL 25 - Hotărâre privind modificarea şi completarea listei de inventar a bunurilor ce fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    258 kB

    HCL 26 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventar a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    70 kB

    HCL 27- Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 117/2009 pentru însuşirea inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    76 kB

    HCL 28 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 150 din 16.10.2014 privind aprobarea vânzării prin licitaţie publică a blocului nr. 35 situat pe str. Siret şi a blocului nr. 40 situat pe strada Tudor Vladimirescu şi a terenurilor aferente acestora aflate în domeniul privat

    392 kB

    HCL 29 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud şi vânzarea terenului în suprafaţă de 24 mp, aferent construcţiei situate pe str. 1 Mai, nr. 11-13, T3/1, P 145

    152 kB

    HCL 30 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a 3 loturi teren, din care 2 loturi în suprafaţă de către 610 mp şi 1 lot în suprafaţă de 885 mp, situate în Adjud, str. Tăbăcari, T58, P2320, ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii de locuinţe

    321 kB

    HCL 31 - Hotărâre privind aprobarea Actului Adiţional nr. 2 la Contractul de concesiune nr. 32/07.11.2006 încheiat între Primăria municipiului Adjud şi SC M&D AUTO SERV S.R.L

    67 kB

    HCL 32 - Hotărâre privind aprobarea Actului Adiţional nr. 4 la Contractul de concesiune nr. 2/01.03.2002 încheiat între Primăria municipiului Adjud și SC ALSELECTIN S.R.L

    116 kB

    HCL 33 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada martie – mai 2005

    37 kB

    HCL 34 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local, pentru anul 2015

    2 MB

    HCL 35 – Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    83 kB

    HCL 36 - Hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 68/2008, privind vânzarea spaţiilor proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ - teritoriale cu destinaţia de cabinete medicale, precum şi a spaţiilor în care se desfăşoară activităţi conexe actului medical

    61 kB

    HCL 37 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici pentru obiectivul de investiţii: „AMENAJARE SENS GIRATORIU LA INTERSECŢIA BULEVARDULUI REPUBLICII DN 2 CU DN 11 A MUNICIPIULUI ADJUD, JUDEŢUL VRANCEA”

    77 kB

    HCL 38 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate comună a suprafeţei de 633 mp teren situat în municipiul Adjud – sat Adjudu Vechi, Tarla 2, Parcelă 51 – aferent locuinţei – casă – către soţii Călin Constantin şi Călin Maricica, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare

    80 kB

    HCL 39 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate comună a suprafeţei de 485 mp teren situat în municipiul Adjud – sat Şişcani, Tarla 16, Parcelă 384 – aferent locuinţei – casă – către soţii Luca Ion şi Luca Stela, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare

    79 kB

    HCL 40 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate comună a suprafeţei de 783 mp teren situat în municipiul Adjud – str. Tarla 18, Parcelă 1055, 1056 – aferent locuinţei – casă – către dna. Curală Elena – fostă Doboş Elena, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – republicată, cu modificările şi completările ulterioare

    81 kB

    HCL 41 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 82 din 26 iunie 2014, privind trecerea locuinţelor pentru tineri destinate închirierii din proprietatea publică a municipiului Adjud, în proprietatea publică a statului, în scopul vânzării acestora

    54 kB

    HCL 42 - Hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud a terenului în suprafaţă de 2000 mp, aferent bloc ANL, nr. 136

    46 kB

    HCL 43 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 122 din 25.09.2014 privind închirierea prin licitaţie publică a spaţiului comercial – boxă de carne nr. 6 din piaţa Agro-alimentară a municipiului Adjud

    55 kB

    HCL 44 - Hotărâre privind aprobarea componenţei Serviciului voluntar pentru situaţii de urgenţă al municipiului Adjud şi a facilităţilor pentru personalul component

    327 kB

    HCL 45 - Hotărâre privind aprobare acordării a câte 500 lei net, din bugetul local al municipiului Adjud, judeţul Vrancea, ca premiu de fidelitate şi câte o „diplomă de fidelitate” pentru fiecare familie care domiciliază în municipiul Adjud, judeţul Vrancea şi care împlineşte 50 de ani de căsătorie neîntreruptă, în anul depunerii cererii

    53 kB

    HCL 46 - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, pentru anul 2015, al S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud S.R.L

    969 kB

    HCL 47 - Hotărâre privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii, pentru anul 2015, al S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud S.R.L

    100 kB

    HCL 48 - Hotărâre privind Planul de acţiuni şi de lucrări de interes local pe anul 2015, pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de către persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social şi de către persoanele care prestează muncă în folosul comunităţii

    185 kB

    HCL 49 - Hotărâre privind aprobarea amenajamentelor pastorale

    2 MB

    HCL 50 - Hotărâre privind închirierea păşunii municipiului Adjud

    1 MB

    HCL 51 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitare trotuar, str. Republicii, municipiul Adjud”

    109 kB

    HCL 52 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici ai obiectivului de investiţii „Montare pavele trotuar, str. Oneşti, Municipiul Adjud”

    114 kB

    HCL 53 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici ai obiectivului de investiţii „Montare pavele alei, str. Vasile Alecsandri, municipiul Adjud”

    112 kB

    HCL 54 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reabilitare alei, strada Salcâmilor, municipiul Adjud”

    110 kB

    HCL 55 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici ai obiectivului de investiţii „Amenajare parcare, str. Ion Roată, zona ANAF, municipiul Adjud”

    114 kB

    HCL 56 - Hotărâre privind aprobare indicatorilor tehnico -economici ai obiectivului de investiţii „EXTINDERE REŢEA GAZE NATURALE STR. CIPRIAN PORUMBESCU MUNICIPIUL ADJUD – JUDEŢUL VRANCEA”

    63 kB

    HCL 57 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 31.03.2015 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 58 - Hotărâre privind aprobarea acordării a câte 250 lei de persoană, din bugetul local al municipiului Adjud, judeţul Vrancea, ca premiu de recunoştinţă pentru veteranii de război care domiciliază în municipiul Adjud, judeţul Vrancea

    55 kB

    HCL 59 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 140/2014 privind aprobarea aderării UAT MUNICIPIUL ADJUD, judeţul Vrancea, prin Consiliul Local al municipiului Adjud, la ASOCIAŢIA GRUPUL DE ACŢIUNE LOCALĂ PĂDURILE DACICE în scopul accesării măsurilor 19.1, 19.2, 19.3, 19.4 din PNDR 2014 - 2014

    48 kB

    HCL 60 - Hotărâre privind aprobarea aderării UAT MUNICIPIUL ADJUD, judeţul Vrancea, prin Consiliul Local al municipiului Adjud, la ASOCIAŢIA GRUPUL PENTRU DEZVOLTARE LOCALĂ – G.A.L. BACĂUL VERDE

    75 kB

    HCL 61 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcţii al Spitalului Municipal Adjud

    2 MB

    HCL 62 - Hotărâre privind atribuirea denumirii unor străzi nou create în municipiul Adjud

    163 kB

    HCL 63 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud şi concesionarea prin încredinţare directă a suprafeţei de 375 mp, situată în Adjud, str. Gării, nr. 1, T 36, P 1539 societăţii SC SANINS S.R.L în vederea amenajării unei terase de vară

    536 kB

    HCL 64 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 26 mp, aferent construcţiei situate pe str. 1 Mai, zona bloc 17, poz. 5, T 66, P 2514

    142 kB

    HCL 65 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 483 mp, aferent construcţiei situate pe str. Teiului, nr. 2, T47, P1889, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    153 kB

    HCL 66 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Adjud şi a Listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2015

    2 MB

    HCL 67 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici pentru obiectivul de investiţii: „Modernizarea sistemului de producere a apei calde menajere Spital Municipal Adjud”

    62 kB

    HCL 68 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Execuţie împrejmuire Şcoala Gimnazială Mihail Armencea, municipiul Adjud”

    68 kB

    HCL 69 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul „Lucrări de amenajare alei de circulaţie şi curte interioară Colegiul Tehnic Gheorghe Balş” Municipiul Adjud

    62 kB

    HCL 70 - Hotărâre privind transformarea unor funcţii contractuale de execuţie din cadrul Serviciilor publice locale din subordinea Consiliului local Adjud în urma promovării în grad profesional imediat superior celui deţinut

    163 kB

    HCL 71 - Hotărâre privind modificare şi completarea Statutului Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Vranceaqua”

    1 MB

    HCL 72 - Hotărâre privind constituirea comisiei pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al municipiului Adjud

    74 kB

    HCL 73 - Hotărâre privind stabilirea unor măsuri organizatorice în vederea punerii în aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 68/2008 privind vânzarea spaţiilor proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale cu destinaţia de cabinete medicale precum şi a spaţiilor în care se desfăşoară activităţi conexe actului medical

    662 kB

    HCL 74 - Hotărâre privind modificarea Anexei 1 a HCL nr. 111/2012 referitoare la înfiinţarea la nivelul municipiului Adjud a Grupului de Lucru Local (GLL) pentru incluziunea socială a romilor

    84 kB

    HCL 75 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    71 kB

    HCL 76 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate comună în suprafaţă de 495 mp teren situat în municipiul Adjud, str. A.I. Cuza, nr. 143, Tarla 63, Parcela 2540, 2541, - aferent locuinţei – casă – către soţii Huştiu Gheorghe şi Huştiu Ana, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – republicată cu modificările şi completările ulterioare

    80 kB

    HCL 77 - Hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Local Adjud în A.G.A. a S.C. URBIS S.A. şi încheierea Contractului de mandat

    138 kB

    HCL 78 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada iunie – august 2005

    37 kB

    HCL 79 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventar a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    59 kB

    HCL 80 - Hotărâre privind aprobarea transmiterii din domeniul privat al municipiului Adjud în administrarea Judeţului Vrancea a drumului de acces din DJ 119 J la staţia de transfer şi centrul de colectare deşeuri voluminoase, electrice şi electronice Adjud, pe durata existenţei obiectivului ,,Sistem de Management Integrat al Deşeurillor Solide în Judeţul Vrancea”

    944 kB

    HCL 81 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 82 – Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    97 kB

    HCL 83 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcții al Spitalului Municipal Adjud

    1 MB

    HCL 84 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 147 din 30 septembrie 2010 privind atribuirea în folosință gratuită a terenului situat în municipiul Adjud, zona Pasaj Pietonal SC Vrancart S.A., strada Voinței, nr. 12, doamnei Mihai Ramona în scopul construirii unei locuințe personale

    56 kB

    HCL 85 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate comună a suprafeței de 707 mp teren situat în municipiul Adjud, str. A.I. Cuza, nr. 225, Tarla 68, Parcelă 2704, 2705, 2706, 2707 – aferent locuinței – casă – către soții Gălățeanu Matei Ion și Gălățeanu Revița, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – republicată cu modificările și completările ulterioare

    82 kB

    HCL 86 - Hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea licitațiilor publice pentru vânzarea prin licitație publică a bunurilor imobile – terenuri și construcții, aparținând domeniului privat al municipiului Adjud

    532 kB

    HCL 87 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat a suprafeței de teren de 888 mp situate în intravilanul municipiului Adjud, str. Tudor Vladimirescu, Centrala termică nr. 8, T.30, P.1488, 1489 și aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparțin domeniului privat al municipiului Adjud

    107 kB

    HCL 88 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud și vânzarea terenului în suprafață de 82 mp, T3, P 169, situat în Adjud, Str. N. Bălcescu, zona bl. 102, parter, cu destinație de extindere farmacie veterinară proprietate privată

    221 kB

    HCL 89 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparțin domeniului privat al municipiului Adjud

    101 kB

    HCL 90 - Hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosință gratuită către SC GDF SUEZ Energy România SA a unei suprafețe de 1 mp teren aparținând domeniului public al municipiului Adjud, situată pe strada Vasile Alecsandri la intersecție cu str. Libertății (zona bloc 10) în scopul amplasării unei stații de protecție catodică

    63 kB

    HCL 91 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitație publică a unui teren în suprafață de 559 mp, situat în Adjud, str. Islaz, nr. 201 B, T 119/1, P 615/1, aparținând domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii unei locuințe

    649 kB

    HCL 92 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului neproductiv în suprafață de 17.933 mp, situat în extravilanul municipiului Adjud, localitate componentă Adjudu Vechi, T 54, P 284/1, aparținând domeniului privat

    162 kB

    HCL 93 - Hotărâre privind majorarea tarifelor la activităţile de precolectare, colectare și transport a deșeurilor municipale

    63 kB

    HCL 94 - Hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 1500 lei în vederea achiziţionării de materiale în cadrul proiectului educaţional „Caravana şcolii de vară”, proiect educaţional cu atragere de fonduri extrabugetare

    37 kB

    HCL 95 - Hotărâre privind aprobarea virării de credite bugetare de la un capitol la alt capitol al clasificării bugetare pentru bugetul local al municipiului Adjud şi modificarea listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2015

    2 MB

    HCL 96 - Hotărâre privind stabilirea măsurilor de recuperare a sumelor alocate din bugetul local pentru asigurarea cotei de contribuţie proprie a proprietarilor/asociaţiilor de proprietari la creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din anul 2011

    71 kB

    HCL 97 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a spaţiului comercial – boxă de carne nr. 6 din piaţa agroalimentară aparţinând domeniului public al municipiului Adjud

    475 kB

    HCL 98 - Hotărâre privind aprobarea modului de repartizare al profitului net la S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud S.R.L pentru anii 2013 şi 2014

    72 kB

    HCL 99 - Hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local nr. 118/2014 privind numirea cenzorilor la S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud S.R.L

    56 kB

    HCL 100 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 101 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 30.06.2015 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 102 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico -economici pentru obiectivul: „Refacere trotuar str. Republicii şi V. Alecsandri municipiul Adjud”

    61 kB

    HCL 103 - Hotărâre privind aprobarea numărului şi cuantumului burselor de merit şi de performanţă pentru elevii de la cursurile cu frecvenţă din învăţământul preuniversitar de stat din Municipiul Adjud în anul bugetar 2015

    62 kB

    HCL 104 - Hotărâre privind aprobarea cofinanţării în valoare de 219.840,00 lei (inclusiv TVA) ce reprezintă 10% din valoarea totală pentru achiziţionarea „Aparatură medicală ce cuprinde: EKG, holter EKG, holter TA, aspirator secreţii, sterilizator material moale şi instrumentar, lampă scialitică, lampă examinare, canapea ginecologică examinare şi naşteri, lampă bactericidă, monitor funcţii vitale, ecograf, nebulizator, trusă reanimare sugar, trusă reanimare copil”

    80 kB

    HCL 105 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcții al Spitalului Municipal Adjud

    703 kB

    HCL 106 - Hotărâre privind stabilirea de măsuri pe linie de PSI în cadrul aparatului propriu al Primarului municipiului Adjud

    2 MB

    HCL 107 - Hotărâre privind transformarea unor funcţii publice de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Adjud în urma promovării în grad profesional imediat superior celui deţinut

    112 kB

    HCL 108 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventar a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    123 kB

    HCL 109 - Hotărâre privind prelungirea termenului de obţinere a actelor necesare edificării construcţiilor cu destinaţia de locuinţă până la data de 31 decembrie 2015, persoanelor şi familiilor care au concesionat terenuri în baza HCL nr. 70/23.06.2005, HCL nr. 107/31.06.2006 şi HCL 40/29.03.2010 în satul Adjudu-Vechi şi cartierul Burcioaia precum şi persoanelor şi familiilor cărora le-au fost încredinţate terenuri în folosinţă gratuită în perioada 2000-2011

    70 kB

    HCL 110 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al Municipiului Adjud pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 111 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 112 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii: „Reabilitarea reţelei exterioare pentru hidranţi de incendiu Spital Municipal Adjud”

    59 kB

    HCL 113 - Hotărâre privind împuternicirea primarului municipiului Adjud pentru a stabili indemnizaţia (salariu) administratorului/directorului general al S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud. S.R.L

    46 kB

    HCL 114 - Hotărâre privind aprobarea reorganizării serviciilor aparatului de specialitate al Primarului municipiului Adjud şi al serviciilor subordonate Consiliului local Adjud

    563 kB

    HCL 115 - Hotărâre privind modificarea organigramei şi statului de funcţii ale Bibliotecii municipale Adjud aprobate prin H.C.L. nr. 110 din 28 august 2015

    113 kB

    HCL 116 - Hotărâre privind aprobarea accesului personalului echipei, utilajelor şi senzorilor, aparţinând S.C. PROSPECŢIUNI S.A. Bucureşti, pe domeniul public şi privat al UAT Municipiul Adjud, în scopul efectuării lucrărilor de achiziţie date geografice 3D

    83 kB

    HCL 117 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului public al municipiului Adjud

    67 kB

    HCL 118 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 304 mp, aferent construcţiei situate pe str. Tudor Vladimirescu, F.N., C.T. 8, T30, P1488, 1489, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, către S.C. DOSAMIF S.R.L. Adjud

    212 kB

    HCL 119 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada septembrie – noiembrie 2015

    36 kB

    HCL 120 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Adjud nr. 69/28.05.2015 privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici pentru obiectivul de investiţii: „Lucrări de amenajare alei de circulaţie şi curte interioară Colegiul Tehnic Gheorghe Balş” Municipiul Adjud

    77 kB

    HCL 121 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al U.A.T. municipiul Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 122 - Hotărâre privind aprobarea scoaterii din funcțiune și casarea unor active fixe în urma inventarierii anuale

    133 kB

    HCL 123 - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Adjud nr. 104 din 30.07.2015 privind aprobarea cofinanțării de 10% din valoarea totală pentru achiziționarea „Aparatură medicală ce cuprinde: aparat anestezie, trusa laparascopie, aparat ventilație, defibrilator, instrumentar, lampă scialitică, lampă examinare, canapea ginecologică examinare și nașteri, lampă bactericidă, monitor funcții vital

    97 kB

    HCL 124 - Hotărâre pentru modificarea Statului de funcţii al Spitalului Municipal Adjud

    1 MB

    HCL 125 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Consiliul de Administraţie al Clubului Sportiv Şcolar Adjud

    51 kB

    HCL 126 - Hotărâre privind aprobarea criteriilor de atribuire terenuri în folosință gratuită aparținând domeniului privat al municipiului Adjud, tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, în vederea construirii unor locuințe personale

    85 kB

    HCL 127 - Hotărâre privind aprobarea cererii de atribuire în folosință gratuită a terenului situat în municipiul Adjud, strada Dorinței, tarla 66, parcela 438/1, zona cartier Vrancart, doamnei Mailat Olga în scopul construirii unei locuințe personale

    57 kB

    HCL 128 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    67 kB

    HCL 129 - Hotărâre privind aprobarea modificarea şi completarea listei de inventar a bunurilor ce fac parte din domeniul public al municipiului Adjud cu drumul care face legătura între construcţii locuinţe particulare şi drumul public Adjud – Boşcani

    72 kB

    HCL 130 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitație publică, a unui teren în suprafață de 406 mp, situat în Adjud, str. Ștefan cel Mare, f.n., T 73, P 479, aparținând domeniului privat al municipiului Adjud cu destinația de curs construcții

    1,017 kB

    HCL 131 - Hotărâre privind vânzarea prin licitație publică a imobilului compus din teren în suprafață de 219 mp și o clădire C1 în suprafață de 109 mp, situat în domeniul privat al municipiului Adjud, strada Tudor Vladimirescu, f.n., C.T. 8, T 30, P 1488, 1489, județul Vrancea

    340 kB

    HCL 132 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafață de 748 mp, aferent construcției situate în municipiul Adjud, sat Adjudu Vechi, județul Vrancea, T44, P217/2, aparținând domeniului privat al municipiului Adjud, către Tomozei Danu-Vasile, căsătorit cu Tomozei Maricica

    164 kB

    HCL 133 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafață de 919 mp, aferent construcției situate în municipiul Adjud, sat Adjudu Vechi, județul Vrancea, T44, P217/4, aparținând domeniului privat al municipiului Adjud, către Iftenie Mihăiță

    163 kB

    HCL 134 - Hotărâre privind aprobarea modificării și completării Hotărârii Consiliului Local nr. 100/2012 pentru aprobarea delegării directe unor activități specifice serviciului public de salubrizare și a contractului de delegare a activităților serviciului public de salubrizare a municipiului Adjud

    70 kB

    HCL 135 - Hotărâre privind atribuirea ca denumire a numelui „ION DICHISEANU” Sălii de spectacole a Casei de Cultură „Tudor Vornicu” Adjud

    49 kB

    HCL 136 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al municipiului Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 137 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 30.09.2015 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 138 – Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    85 kB

    HCL 139 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul: „Refacere trotuar strada Vasile Alecsandri, tronson strada Republicii – strada 1 Mai, municipiul Adjud”

    65 kB

    HCL 140 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul: „Reparaţii faţadă latura nord, bloc Mivan Kier, nr. 134, municipiul Adjud”

    130 kB

    HCL 141 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul: „Reparaţii alei de circulaţie zona blocuri cuprinse între strada Republicii, strada Vasile Alecsandri, strada 1 Mai şi strada Siret”, Municipiul Adjud

    65 kB

    HCL 142 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul: „Reparaţii alei de circulaţie zona blocurilor 8, bl. 3, bl. 4 şi bl. 12”, municipiul Adjud

    168 kB

    HCL 143 - Hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru aplicarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 68/2008, privind vânzarea spaţiilor proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale cu destinaţia de cabinete medicale, precum şi a spaţiilor în care se desfăşoară activităţi conexe actului medical

    63 kB

    HCL 144 - Hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru anul 2016 pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Adjud şi al serviciilor din subordinea Consiliului Local Adjud

    200 kB

    HCL 145 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventare a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    60 kB

    HCL 146 - Hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 75 din 28 mai 2015 privind aprobarea completării listei de inventar a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    71 kB

    HCL 147 - Hotărâre privind atragerea în domeniul privat a suprafeţei de 269 mp, situată în municipiul Adjud, str. Ştefan cel Mare, T 73, P 478 şi aprobarea majorării suprafeţei concesionate

    90 kB

    HCL 148 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 500 mp, aferent construcţiei situate în municipiul Adjud, str. Orizontului nr. 5, judeţul Vrancea, T 74, P 493/100 aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    150 kB

    HCL 149 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 364 mp, situat în municipiul Adjud, str. Fântânelor, nr. 2, T 74, P 493, ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii unei locuinţe

    962 kB

    HCL 150 - Hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 343 mp, situat în intravilanul municipiului Adjud, localitatea Adjudu Vechi, T 1, P 4, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    653 kB

    HCL 151 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 27 mp, situat în Adjud, zona Policlinica Veche, strada Siret, T 34, P1508, ce aparţine domeniului privat în vederea construirii unui garaj

    1,013 kB

    HCL 152 - Hotărâre privind aprobarea vânzării directe a terenului în suprafaţă de 22 mp, aferent construcţiei situate pe str. Salcâmilor, poziţia 2, T 69, P 2744, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    508 kB

    HCL153 - Hotărâre privind aprobarea vânzării directe a terenului în suprafaţă de 21 mp, aferent construcţiei situate pe str. Siret, zona bl. 52-36, poziţia 7, T 29, P 1484, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    517 kB

    HCL 154 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud şi vânzarea directă a terenului în suprafaţă de 657 mp, T 46, P 1867, aferent construcţiei situate în Adjud, str. Republicii, nr. 12 A

    535 kB

    HCL 155 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 446 mp, situat în Adjud, str. Ştefan cel Mare, T 73, P 479/1, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, în vederea construirii unei locuinţe

    1,018 kB

    HCL 156 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul privat în domeniul public al unor suprafeţe de teren şi completarea listei de inventar a bunurilor ce aparţin domeniului public al Municipiului Adjud

    66 kB

    HCL 157 - Hotărâre privind radierea punctului 87 – Pasarelă, din anexa nr. 1 a Hotărârii Consiliului Local nr. 117/2009 privind modificarea, completarea şi înlocuirea anexelor nr. 1-7 la Hotărârea Consiliului Local nr. 49/12.08.1999 privind însuşirea inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    77 kB

    HCL 158 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al municipiului Adjud pentru anul 2015

    2 MB

    HCL 159 - Hotărâre privind stabilirea cuantumului chiriilor lunare aferente locuinţelor situate în blocul ANL 2010, datorate de către chiriaşii care au împlinit vârsta de 35 de ani

    96 kB

    HCL 160 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii: „Întreţinere şi reparaţii drum comunal DC 19 Şişcani, Municipiul Adjud”

    64 kB

    HCL 161 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 162 - Hotărâre privind decontarea navetei personalului didactic

    81 kB

    HCL 163 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Realizare alei şi trotuare în incinta Liceului „Emil Botta”, municipiul Adjud”

    116 kB

    HCL 164 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Amenajare trotuare zonă Bazar Piaţă, municipiul Adjud”

    109 kB

    HCL 165 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Realizare alei şi trotuare în incinta Colegiului Tehnic „Gheorghe Balş”, municipiul Adjud”

    116 kB

    HCL 166 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Amenajare parcare, strada Copăceşti, zona blocuri 137-138, municipiul Adjud”

    117 kB

    HCL 167 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Amenajare parcare, strada Moş Ion Roată, zona ANAF, municipiul Adjud”

    112 kB

    HCL 168 - Hotărâre privind aprobarea Regulamentului cu privire la procedura de obținere a „certificatului de atestare a edificării/extinderii construcţiei”

    199 kB

    HCL 169 - Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului local nr.6/2007 privind măsuri pe linia activităţilor comerciale pe raza municipiului Adjud

    72 kB

    HCL 170 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului public al municipiului Adjud

    72 kB

    HCL 171 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventare a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    74 kB

    HCL 172 - Hotărâre privind aprobarea transmiterii sectoarelor de drum naţional proprietatea statului cu indicativele DN2 km 226+524-228+470, DN2 km 231+020-231+460 şi DN11A km 36+157-36+875 din administrarea Ministerului Transportului în administrarea Consiliului Local al municipiului Adjud

    94 kB

    HCL 173 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada decembrie 2015 – februarie 2016

    36 kB

    HCL 174 - Hotărâre privind aprobarea rectificări bugetului general al municipiului Adjud pentru anul 2015

    3 MB

    HCL 175 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii: „Modernizare infrastructură stradală Cartier Adjud Nord, Municipiul Adjud – Etapa I”

    63 kB

    HCL 176 - Hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016

    2 MB

    HCL 177 - Hotărâre privind rectificarea bugetului general al unităţii administrativ teritoriale al municipiului Adjud şi al listelor de investiţii cu finanţare de la bugetul local şi cu finanţare integrală sau parţială din venituri proprii şi subvenţii pentru anul 2015

    4 MB

    HCL 178 - Hotărâre privind decontarea navetei personalului didactic

    79 kB

    HCL 179 - Hotărâre privind aprobarea finanţării cheltuielilor neeligibile de la bugetul local pentru obiectivul de investiţii „Modernizare infrastructură stradală Cartier Adjud Nord, Municipiul Adjud – etapa I”

    63 kB

    HCL 180 - Hotărâre privind aprobarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ preuniversitar din municipiul Adjud pentru anul şcolar 2016 - 2017

    96 kB

    HCL 181 - Hotărâre privind aprobarea acordării unui sprijin material veteranilor de război domiciliaţi în municipiul Adjud, judeţul Vrancea

    52 kB

    HCL 182 - Hotărâre privind aprobarea mandatării doamnei Spătaru Cerasela ca reprezentant al Consiliului Local al municipiului Adjud în organele de conducere ale S.C. APOTERM S.A.

    212 kB

    HCL 183 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 112/2007, cu modificările şi completările ulterioare, privind stabilirea locurilor de aşteptare a clienţilor pentru taxiuri în municipiul Adjud

    62 kB

    HCL 184 - Hotărâre privind diminuarea cu 10 mp a suprafeţei de 14.242 mp teren închiriat către S.C. OMV – PETROM S.A. ASSET IX MOLDOVA SUD

    50 kB

    HCL 185 - Hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosinţă gratuită către E.D.E.E. Electrica Distribuţie Nord – S.D.E.E. Focşani a unui teren în suprafaţă de 10 mp, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, situat în extravilanul cartierului Burcioaia, T 123, P 657 în vederea lucrării – Racordare la RED a locului de consum permanent STAŢIE TRATARE ŞI COMPRIMARE GAZE

    65 kB

    HCL 186 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    59 kB

    HCL 187 - Hotărâre privind aprobarea vânzării directe a terenului în suprafaţa de 23 mp, aferent construcţiei situate pe str. Tudor Vladimirescu, zona bl 19 CFR, poziţia 9, T 28, P 1470, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    263 kB

    HCL 188 - Hotărâre privind aprobarea identificării şi inventarierii unui teren situat în tarlaua 121, parcela 438/3 din domeniul privat al municipiului Adjud, care poate fi atribuit în folosinţă gratuită tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani, în vederea construirii unei locuinţe personale

    72 kB

    HCL 189 - Hotărâre privind modificarea lungimii unor străzi cuprinse în anexa la Hotărârea Consiliului Local al municipiului Adjud nr. 117/2009 privind însuşirea inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    149 kB

    HCL 190 - Hotărâre privind însuşirea inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al municipiului Adjud

    3 MB

    HCL 191 - Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 37 din 27 martie 2014 privind aprobarea tarifelor pentru transportul public local de elevi prin curse regulate efectuate cu autobuzul şi microbuzele

    44 kB

    HCL 192 - Hotărâre privind acordarea unor facilități fiscale, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 44/2015

    236 kB

    HCL 193 - Hotărâre privind aprobarea PLANULUI URBANISTIC ZONAL - „Atragere în intravilan, lotizare în vederea construirii de locuințe şi funcțiuni complementare, amenajare parc panouri fotovoltaice în Municipiul Adjud, localitatea componentă Adjudu Vechi, T44, P217/2”

    43 kB

    HCL 194 - Hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal – „Atragere în intravilan, lotizare în vederea construirii de locuințe şi funcțiuni complementare în Municipiul Adjud, Zona Pasaj Pietonal VRANCART II”

    43 kB

Alte informații

din "Hotărâri"

Hotărâri 2025

Hotărâri 2024

Hotărâri 2023

Hotărâri 2022

Hotărâri 2021

Hotărâri 2020

Hotărâri 2019

Hotărâri 2018

Hotărâri 2017

Hotărâri 2016

Hotărâri 2015

Hotărâri 2014

Hotărâri 2013

Hotărâri 2012

Hotărâri 2011

Hotărâri 2010

Hotărâri 2009

Hotărâri 2008

Hotărâri 2007

Ajută-ne să fim mai buni!

Dacă ai întrebări sau sesizezi informații care nu sunt complete
poți lua legatură cu noi prin completarea formularului

Completeaza formular
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud

Municipiul Adjud este situat în judeţul Vrancea la confluenţa râului Trotuş cu râul Siret. Terenul pe care este aşezat Adjudul este, în general, plan, fiind mărginit de colinele subcarpatice cu înălţimi până la 400 m.

Contact

  • Ambulanță, Pompieri, Poliție: 112
  • Primăria Adjud: 0237641908
    ; 0237641911
  • Fax: 0237641912

Adresa

Municipiul Adjud
Str. Stadionului, nr. 2
cod 625100, județul Vrancea
  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar General Municipiu
      • Administrator public
    • Organizare
      • Regulament de Organizare și Funcționare
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră
        • Anunțuri promovare
        • Anunțuri recrutare
        • Transfer la cerere
    • Instituții subordonate
      • Spitalul Municipal Adjud
      • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
      • Biblioteca Municipală
      • Direcția de Asistență Socială
      • Colegiul Național ”Emil Botta”
      • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
      • Școala Generală ”Mihail Armencea”
      • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
      • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
      • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Declarații de avere și interese
      • ALEXE ISABELLA
      • ARITON VASILE VICENȚIU
      • BACIU ADRIAN CĂTĂLIN
      • BĂLAN DANIELA
      • BĂLAN ROBERT
      • BOGEA TUȚA VERONICA
      • BOSTAN CARMEN ANCA
      • BOSTAN GINA
      • BUNGHIUZ CORNELIU SILVIU
      • CAZACU REMUS FLORIN
      • CHELE FELICIA MARIANA
      • CIOBANU GIANINA
      • CIOCOIU MONICA VASILICA
      • CIULA MARTIȘ MĂDĂLINA
      • CODRESCU SILVIU EMANUEL
      • COJOCARU CRISTIAN NINEL
      • CRÎȘMARU BRIGITTA
      • CUSTURĂ CRISTINA
      • DABIJA COSTICĂ
      • DORNEANU DORIN MIHAI
      • DRAGOMIRICĂ MARIA
      • DRĂGOI IRINA
      • DRĂGUȚ VICTOR IONUȚ
      • DUDA NOVAC MIRELA
      • DULGHERU ANDREI
      • DUMITRAȘC ȘTEFAN
      • DUMITRU CIPRIAN
      • DUMITRU IRINA CĂTĂLINA
      • ENACHE NICOLETA
      • ENACHE C. NICOLETA
      • FRUNZĂ IONEL
      • GALAN GABRIEL FLORIN
      • GALAN LIDIA
      • GĂLBINIȚĂ MARIAN
      • GHIMPU IOAN
      • GOGA LIVIU
      • GOSPODARU OTILIA
      • GRĂDINARU ELENA SORINA
      • GRIGORE ADRIANA ELIZA
      • GROBNICU MIHAELA
      • IONEL CRISTINEL
      • IRIMIA ION
      • JELEA NICULINA
      • KNAP MIHAELA CRISTINA
      • LAZĂR CONSTANTIN
      • MARIN CĂTĂLIN IOAN
      • MAROLA CORNELIU
      • MAXIM MIOARA
      • MĂRCUȚ LIVIU
      • MĂRCUȚĂ AURICA
      • MEREUȚĂ VIOLETA MARIANA
      • MIHAI DANIEL
      • MIREA MIRCEA
      • MORARU ȘERBAN OANA
      • MUNTEANU GABRIELA
      • MUNTEANU MARICELA
      • MURGU GELICA
      • ORIȚĂ IRINA
      • PABIȘ MARIAN NICOLAIE
      • PAVEL SERGIU MARIUS
      • PĂNCESCU IONELA
      • PETREA DOREL
      • PODARU IULIAN
      • PUȘCAȘU ELISABETA MIHAELA
      • RACOVIȚĂ ROXANA
      • RĂILEANU ANDREEA MONICA
      • ROMANOV CAMELIA
      • ROMILĂ FLORENTZ ROBERT
      • ROȘIORU SORIN
      • ROȘU NICOLETA
      • RUSU CAMELIA
      • RUXANDU CEZAR NICOLAE
      • SANDU ELENA
      • SĂVESCU VALERIU IONEL
      • SIBIȘAN ANDRA GENOVEVA
      • STROIA GHEORGHE
      • ȘTEFĂNESCU CRISTIAN
      • TARAȘ IOAN
      • TEODORU CIPRIAN
      • TOIA NADINA
      • TOIA NICUȘOR
      • TRIFAN LORENA MIHAELA
      • UDRESCU DĂNUȚ
      • UNCIULEAC MĂRGELUȘ
      • UNGUREANU CIPRIAN
      • USTUROI GABRIEL
      • VARTOLOMEI IULIANA
      • VINTILĂ DĂNUȚ
      • VOINEA MARIUS
      • VULPE GEORGETA
      • ZAHARIA TEODOR
      • ZETU ALINA
    • Solicitare informații. Legislație
      • Persoana responsabilă 544/2001
      • Formular solicitare în baza Legii 544/2001
      • Contestarea deciziei. Formulare reclamație
      • Lista informațiilor/documentelor de interes public
      • Rapoarte Legea 544/2001
    • Buletinul informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților
      • Situația drepturilor salariale
      • Finanțări nerambursabile acordate
      • Registrul datoriei publice
      • Registrul garanțiilor locale
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizator achiziții publice >5000 euro
      • Contracte achiziție publică
      • Execuția contractelor
  • Transparență
    • Anunțuri proiecte caracter normativ
    • Anunțuri dezbateri publice
    • Agenda publică
    • Ordine de zi ședințe Consiliu Local
    • Rapoarte Legea 52/2003
  • Strategia anticorupție
    • Declarație de integritate
    • Plan de integritate
    • Rapoarte SNA
    • Documente specifice
    • Declararea cadourilor
    • Incidente de integritate
    • Cod etic/de integritate
    • Despre SNA 2021 – 2025
    • Resurse
    • Secțiune RUTI
    • Întreprinderi publice
      • UAT Construct
        • Componență CA/Administrator
        • Procedură selecție Administrator și Membri CA
        • Scrisoare de așteptări
        • Contract de mandat
        • Bugetul pentru investiții
        • Cheltuieli cu personalul
        • Datorii
        • Subvenție operațională – buget de stat
        • Servicii/bunuri executate/produse în interes public
        • Obiectivul de politică publică
        • Analiza de risc
        • Planul de Integritate
        • Raport de audit extern
        • Raport anual
      • UPM Adjud
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Municipiului Adjud
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Regulamente proceduri administrative
    • Dispozițiile autorității executive
      • Dispoziții cu caracter normativ
    • Documente și informații financiare
    • ALTE DOCUMENTE
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri
      • Registrul evidența Hotărârilor Consiliului Local
      • Informări prealabile asupra proiectelor de acte administrative cu caracter normativ
      • Registrul evidența proiectelor de dispoziții ale Primarului
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor Primarului
      • Registrul refuzuri contrasemnare/avizare
      • RegistruL sugestii proiecte hotărâri
      • Anunțuri dezbateri publice
      • Anunțuri proiecte caracter normativ
      • Declarații de căsătorie
      • Minute și PV ședințe Consiliul Local
      • Alte documente care fac obiectul aducerii la cunoștință publică
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Regulament de funcționare
    • Atribuții
    • Comisii de specialitate
    • Grafic ședințe
    • Hotărâri
      • Hotărâri 2025
      • Hotărâri 2024
      • Hotărâri 2023
      • Hotărâri 2022
      • Hotărâri 2021
      • Hotărâri 2020
      • Hotărâri 2019
      • Hotărâri 2018
      • Hotărâri 2017
      • Hotărâri 2016
      • Hotărâri 2015
      • Hotărâri 2014
      • Hotărâri 2013
      • Hotărâri 2012
      • Hotărâri 2011
      • Hotărâri 2010
      • Hotărâri 2009
      • Hotărâri 2008
      • Hotărâri 2007
    • Proiecte de hotărâri
      • Proiecte de hotărâri 2025
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâri 2024
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2023
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunturi proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2022
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2021
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2020
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2019
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2018
        • Anunțuri proiecte de horărâri
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2017
        • Proiecte octombrie
        • Proiecte de hotărâre decembrie
        • Ianuarie
        • Februarie
        • Proiecte de hotarare luna iulie
        • Martie
        • Aprilie
        • Mai
      • Proiecte de hotărâri 2016
        • Iulie 2016
        • Aprilie 2016
        • Octombrie 2016
        • August 2016
        • Martie 2016
        • Ianuarie 2016
        • Februarie 2016
        • Septembrie 2016
        • Noiembrie 2016
    • Dezbateri publice
      • Dezbateri publice 2025
        • Dezbatere publică buget 2025
      • Dezbateri publice 2024
        • Dezbatere publică buget 2024
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
      • Dezbateri publice 2023
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
        • Dezbatere publică buget 2023
      • Dezbateri publice 2022
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
        • Dezbatere publica buget 2022
      • Dezbateri publice 2021
        • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
        • Dezbatere publică buget 2021
      • Dezbateri publice 2020
        • Dezbatere publica buget 2020
        • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
      • Dezbateri publice 2019
        • Însușirea stemei Municipiului Adjud
        • Buget local 2019
        • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
      • Dezbateri publice 2018
        • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
      • Dezbateri publice 2017
        • DEZBATERE PUBLICA BUGET
      • Dezbateri publice 2016
      • Dezbateri publice 2015
      • Dezbateri publice 2014
      • Convocatoare ordine de zi 2013
    • Ordine de zi
      • Ordine de zi 2025
      • Ordine de zi 2024
      • Ordine de zi 2023
      • Ordine de zi 2022
      • Ordine de zi 2021
      • Ordine de zi 2020
      • Ordine de zi 2019
      • Ordine de zi 2018
      • Convocatoare ordine de zi, 2017
        • Proiecte de hotărâre
      • Convocatoare ordine de zi, 2016
      • Convocatoare ordine de zi, 2014
      • Convocatoare ordine de zi, 2015
      • Convocatoare ordine de zi, 2013
    • Declarații de avere și interese
    • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte de activitate 2019
      • Rapoarte de activitate 2018
      • Rapoarte de activitate 2017
      • Rapoarte de activitate 2016
      • Rapoarte de activitate 2015
      • Rapoarte de activitate 2014
      • Rapoarte de activitate 2013
      • Rapoarte de activitate 2012
      • Rapoarte de activitate 2009
      • Rapoarte de activitate 2008
    • Minute și procese verbale
      • Minute și procese verbale 2025
      • Minute și procese verbale 2024
      • Minute și procese verbale 2023
      • Minute și procese verbale 2022
      • Minute și procese verbale 2021
      • Minute si procese verbale 2020
      • Minute si procese verbale 2019
      • Minute si procese verbale 2018
      • Minute si procese verbale 2017
      • Minute si procese verbale 2016
      • Minute si procese verbale 2015
      • Minute si procese verbale 2014
      • Minute si procese verbale 2013
      • Minute si procese verbale 2012
      • Minute si procese verbale 2011
      • Minute si procese verbale 2009
      • Minute si procese verbale 2008
      • Minute si procese verbale 2007
  • Municipiul Adjud
    • Despre Adjud
      • Monografia localității
      • Localizare și așezare geografică
      • Populație
      • Economie
      • Afilieri și parteneriate
      • Galeria primarilor
    • COMUNITATE
      • Educație
        • Colegiul Național ”Emil Botta”
        • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
        • Școala Gimnazială „Mihail Armencea”
        • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
        • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
        • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
      • Cultură
        • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
        • Biblioteca Municipală
        • Muzeul Vrancei – Secția Adjud
      • Sănătate
        • Spitalul Municipal Adjud
      • Sport
        • Sala de Sport
        • Stadionul Municipal
      • Instituții de cult
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Dumitru
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Constantin și Elena
        • Biserica Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
        • Biserica Ortodoxă Sfânta Parascheva
        • Biserica Stil Vechi Sfinții Voievozi Mihail și Gavriil
        • Biserica Penticostală Maranata
        • Biserica Ortodoxă Buna Vestire
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Nicolae
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril
        • Biserica Catolică Schimbarea la Față a lui Isus
        • Biserica Penticostală Betel
        • Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea
      • Cetățeni de onoare
        • Angela Gheorghiu
        • Constantin Frosin
        • Ion Dichiseanu
        • Liviu Ioan Stoiciu
        • Adrian Botez
      • Evenimente locale
        • Zilele Adjudului
        • Bâlciul din Adjud
        • Toamna Adjudeană
      • Inițiativa cetățenească
      • Drepturile și libertățile cetățenilor
      • Obligațiile cetățenești
    • CONSILIUL LOCAL
      • Componență
      • Regulament de funcționare
      • Atribuții
      • Comisii de specialitate
      • Grafic ședințe
      • Hotărâri
        • Hotărâri 2025
        • Hotărâri 2024
        • Hotărâri 2023
        • Hotărâri 2022
        • Hotărâri 2021
        • Hotărâri 2020
        • Hotărâri 2019
        • Hotărâri 2018
        • Hotărâri 2017
        • Hotărâri 2016
        • Hotărâri 2015
        • Hotărâri 2014
        • Hotărâri 2013
        • Hotărâri 2012
        • Hotărâri 2011
        • Hotărâri 2010
        • Hotărâri 2009
        • Hotărâri 2008
        • Hotărâri 2007
      • Proiecte de hotărâri
        • Proiecte de hotărâri 2025
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâri 2024
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2023
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunturi proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2022
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2021
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2020
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2019
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2018
          • Anunțuri proiecte de horărâri
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2017
          • Proiecte octombrie
          • Proiecte de hotărâre decembrie
          • Ianuarie
          • Februarie
          • Proiecte de hotarare luna iulie
          • Martie
          • Aprilie
          • Mai
        • Proiecte de hotărâri 2016
          • Iulie 2016
          • Aprilie 2016
          • Octombrie 2016
          • August 2016
          • Martie 2016
          • Ianuarie 2016
          • Februarie 2016
          • Septembrie 2016
          • Noiembrie 2016
      • Dezbateri publice
        • Dezbateri publice 2025
          • Dezbatere publică buget 2025
        • Dezbateri publice 2024
          • Dezbatere publică buget 2024
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
        • Dezbateri publice 2023
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
          • Dezbatere publică buget 2023
        • Dezbateri publice 2022
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
          • Dezbatere publica buget 2022
        • Dezbateri publice 2021
          • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
          • Dezbatere publică buget 2021
        • Dezbateri publice 2020
          • Dezbatere publica buget 2020
          • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
        • Dezbateri publice 2019
          • Însușirea stemei Municipiului Adjud
          • Buget local 2019
          • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
        • Dezbateri publice 2018
          • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
        • Dezbateri publice 2017
          • DEZBATERE PUBLICA BUGET
        • Dezbateri publice 2016
        • Dezbateri publice 2015
        • Dezbateri publice 2014
        • Convocatoare ordine de zi 2013
      • Ordine de zi
        • Ordine de zi 2025
        • Ordine de zi 2024
        • Ordine de zi 2023
        • Ordine de zi 2022
        • Ordine de zi 2021
        • Ordine de zi 2020
        • Ordine de zi 2019
        • Ordine de zi 2018
        • Convocatoare ordine de zi, 2017
          • Proiecte de hotărâre
        • Convocatoare ordine de zi, 2016
        • Convocatoare ordine de zi, 2014
        • Convocatoare ordine de zi, 2015
        • Convocatoare ordine de zi, 2013
      • Declarații de avere și interese
      • Rapoarte de activitate
        • Rapoarte de activitate 2019
        • Rapoarte de activitate 2018
        • Rapoarte de activitate 2017
        • Rapoarte de activitate 2016
        • Rapoarte de activitate 2015
        • Rapoarte de activitate 2014
        • Rapoarte de activitate 2013
        • Rapoarte de activitate 2012
        • Rapoarte de activitate 2009
        • Rapoarte de activitate 2008
      • Minute și procese verbale
        • Minute și procese verbale 2025
        • Minute și procese verbale 2024
        • Minute și procese verbale 2023
        • Minute și procese verbale 2022
        • Minute și procese verbale 2021
        • Minute si procese verbale 2020
        • Minute si procese verbale 2019
        • Minute si procese verbale 2018
        • Minute si procese verbale 2017
        • Minute si procese verbale 2016
        • Minute si procese verbale 2015
        • Minute si procese verbale 2014
        • Minute si procese verbale 2013
        • Minute si procese verbale 2012
        • Minute si procese verbale 2011
        • Minute si procese verbale 2009
        • Minute si procese verbale 2008
        • Minute si procese verbale 2007
    • STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
      • Direcția Economică
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane fizice
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane juridice
        • Serviciul executare silită și recuperare creanțe
        • Compartiment buget, financiar, contabil
        • Compartiment achiziții publice
      • Direcția Arhitectură și Urbanism
        • Birou autorizare, arhitectură, urbanism
        • Serviciul Administrare Domeniu Public și Privat
          • Compartiment asociații de proprietari, învățământ și relația cu ONG-uri
          • Compartiment administrare baze sportive
          • Compartiment fond locativ
          • Compartiment administrare domeniu public și privat, cadastru și monitorizare utilități publice
      • Serviciul Administrație Publică Locală
        • Compartiment relația cu Consiliului Local și organizare alegeri
        • Compartiment relații publice și registratură
        • Compartiment monitorizare proceduri administrative
        • Compartiment arhivă
      • Serviciul juridic
        • Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ
        • Compartiment managementul spitalului
      • Serviciul Public Local de Evidență a Populației
      • Birou Protecție Civilă și PSI
      • Biroul Agricol
      • Compartiment resurse umane și salarizare
      • Compartiment protecția mediului, protecția muncii și management integrat
      • Compartimentul managementul proiectelor, investiții și Unitate de implementare proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
      • Compartiment comunicare și protecția datelor cu caracter personal
      • Compartiment comercial, autorizare agenți economici și transport
      • Compartiment audit public intern
      • Serviciul Public Administrare Piață, Târg, Obor
      • Serviciul Public Administrare Construcții, Instalații Proprietatea Domeniului Public
      • Serviciul Public Transport Persoane și Mecanizare
    • ALEGERI
      • Prezidențiale
      • Parlamentare
      • Europarlamentare
      • Locale
      • Referendumuri
      • DECIZII ALEGERI
    • AVIZIER
      • General
      • Taxe și Impozite
    • OFERTE VÂNZĂRI TERENURI
      • UAT Construct
    • UTILITĂȚI
      • SPIM – iluminat public
      • SC UPM SA – servicii de salubrizare
      • CUP SA – Sucursala Apă Canal Adjud
      • SC APOTERM SA – administrare și gospodărire locală
    • URBANISM
      • PUG Adjud
      • Hotărâri CL Adjud
      • Autorizații de construire
      • Certificate de urbanism
    • PROTECȚIA MEDIULUI
      • Regulamente, registre și planuri de măsuri
      • Ghiduri
      • Acțiuni de conștientizare
        • Ora Pământului
        • Let`s Do It Romania
      • Anunțuri mediu
      • Alte documente
    • Direcția de Asistență Socială
      • RI
      • RF DAS
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră – Das
      • Declarații avere & interese
      • Venit Minim de Incluziune (VMI)
    • UAT Construct
      • Administrator societate
        • CV
        • Mandat administrator
        • Declarații avere și interese
        • Rapoarte control managerial
      • Documente societate
      • Adunarea Generală a Acționarilor
      • Rapoarte de activitate
      • Situații financiare
        • Salarizare
        • Scadențare Furnizori
        • Audit Extern
        • Buget Venituri și Cheltuieli
        • Bilanțuri
    • CERTIFICĂRI ISO
      • CERTIFICATE ISO 9001/14001
      • Declarație domeniul calității
    • PROTECȚIE CIVILĂ
      • Intervenții
      • Legislație
      • Registrul istoric
      • Plan analiză și prevenție
      • Planificare controale preventive
      • INFORMĂRI PSI
      • COVID19 – ORDONANȚE MILITARE, DECRETE, HOTĂRÂRI
    • INFORMAȚII UTILE
      • Instituții județene
      • Instituții naționale
    • PROTECȚIA DATELOR
      • Informații generale. Definiții
      • Drepturile persoanei vizate
      • Politica Cookie
      • Principiile procesării
      • Exercitarea drepturilor
      • Contact DPO
    • Proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
  • Contact
    • Date de contact
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare
    • Program de audiențe
      • Program audiențe primar
      • Program audiențe viceprimar
      • Program audiențe secretar general
      • Înscriere în audiență
    • Petiții
      • Transmitere petiții
      • Rapoarte soluționare petiții

© 2023 Primaria Muncipiului Adjud