Inchide
  • Sondaje de opinie
  • Camere web
  • +40 237 641 908
  • Program cu publicul: 08:00 to 12:00
Momentan se lucrează pentru sincronizarea unor informații. Este posibil ca anumite informații sau documente să nu fie încă vizibile.
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud
  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar General Municipiu
      • Administrator public
    • Organizare
      • Regulament de Organizare și Funcționare
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră
        • Anunțuri promovare
        • Anunțuri recrutare
        • Transfer la cerere
    • Instituții subordonate
      • Spitalul Municipal Adjud
      • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
      • Biblioteca Municipală
      • Direcția de Asistență Socială
      • Colegiul Național ”Emil Botta”
      • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
      • Școala Generală ”Mihail Armencea”
      • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
      • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
      • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Declarații de avere și interese
      • ALEXE ISABELLA
      • ARITON VASILE VICENȚIU
      • BACIU ADRIAN CĂTĂLIN
      • BĂLAN DANIELA
      • BĂLAN ROBERT
      • BOGEA TUȚA VERONICA
      • BOSTAN CARMEN ANCA
      • BOSTAN GINA
      • CAZACU REMUS FLORIN
      • CIOBANU GIANINA
      • CIOCOIU MONICA VASILICA
      • CIULA MARTIȘ MĂDĂLINA
      • CODRESCU SILVIU EMANUEL
      • COJOCARU CRISTIAN NINEL
      • CRÎȘMARU BRIGITTA
      • CUSTURĂ CRISTINA
      • DORNEANU DORIN MIHAI
      • DRAGOMIRICĂ MARIA
      • DRĂGOI IRINA
      • DRĂGUȚ VICTOR IONUȚ
      • DUDA NOVAC MIRELA
      • DUMITRAȘC ȘTEFAN
      • DUMITRU CIPRIAN
      • DUMITRU IRINA CĂTĂLINA
      • ENACHE B. NICOLETA
      • ENACHE C. NICOLETA
      • FRUNZĂ IONEL
      • GALAN GABRIEL FLORIN
      • GALAN LIDIA
      • GĂLBINIȚĂ MARIAN
      • GHIMPU IOAN
      • GOGA LIVIU
      • GOSPODARU OTILIA
      • GRĂDINARU ELENA SORINA
      • GRIGORE ADRIANA ELIZA
      • GROBNICU MIHAELA
      • IONEL CRISTINEL
      • IRIMIA ION
      • KNAP MIHAELA CRISTINA
      • LAZĂR CONSTANTIN
      • MARIN CĂTĂLIN IOAN
      • MAROLA CORNELIU
      • MAXIM MIOARA
      • MĂRCUȚ LIVIU
      • MEREUȚĂ VIOLETA MARIANA
      • MIHAI DANIEL
      • MORARU ȘERBAN OANA
      • MUNTEANU GABRIELA
      • MUNTEANU MARICELA
      • MURGU GELICA
      • ORIȚĂ IRINA
      • PABIȘ MARIAN NICOLAIE
      • PĂNCESCU IONELA
      • PETREA DOREL
      • PODARU IULIAN
      • PUȘCAȘU ELISABETA MIHAELA
      • RACOVIȚĂ ROXANA
      • RĂILEANU ANDREEA MONICA
      • ROMANOV CAMELIA
      • ROȘU NICOLETA
      • RUXANDU CEZAR NICOLAE
      • SANDU ELENA
      • SĂVESCU VALERIU IONEL
      • SIBIȘAN ANDRA GENOVEVA
      • STROIA GHEORGHE
      • ȘTEFĂNESCU CRISTIAN
      • TEODORU CIPRIAN
      • TOIA NADINA
      • TOIA NICUȘOR
      • TRIFAN LORENA MIHAELA
      • UDRESCU DĂNUȚ
      • UNCIULEAC MĂRGELUȘ
      • UNGUREANU CIPRIAN
      • USTUROI GABRIEL
      • VARTOLOMEI IULIANA
      • VINTILĂ DĂNUȚ
      • VOINEA MARIUS
      • VULPE GEORGETA
      • ZAHARIA TEODOR
      • ZETU ALINA
    • Solicitare informații. Legislație
      • Persoana responsabilă 544/2001
      • Formular solicitare în baza Legii 544/2001
      • Contestarea deciziei. Formulare reclamație
      • Lista informațiilor/documentelor de interes public
      • Rapoarte Legea 544/2001
    • Buletinul informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților
      • Situația drepturilor salariale
      • Finanțări nerambursabile acordate
      • Registrul datoriei publice
      • Registrul garanțiilor locale
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizator achiziții publice >5000 euro
      • Contracte achiziție publică
      • Execuția contractelor
  • Transparență
    • Anunțuri proiecte caracter normativ
    • Anunțuri dezbateri publice
    • Agenda publică
    • Ordine de zi ședințe Consiliu Local
    • Rapoarte Legea 52/2003
  • Strategia anticorupție
    • Declarație de integritate
    • Plan de integritate
    • Rapoarte SNA
    • Documente specifice
    • Declararea cadourilor
    • Incidente de integritate
    • Cod etic/de integritate
    • Despre SNA 2021 – 2025
    • Resurse
    • Secțiune RUTI
    • Întreprinderi publice
      • UAT Construct
        • Componență CA/Administrator
        • Procedură selecție Administrator și Membri CA
        • Scrisoare de așteptări
        • Contract de mandat
        • Bugetul pentru investiții
        • Cheltuieli cu personalul
        • Datorii
        • Subvenție operațională – buget de stat
        • Servicii/bunuri executate/produse în interes public
        • Obiectivul de politică publică
        • Analiza de risc
        • Planul de Integritate
        • Raport de audit extern
        • Raport anual
      • UPM Adjud
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Municipiului Adjud
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Regulamente proceduri administrative
    • Dispozițiile autorității executive
      • Dispoziții cu caracter normativ
    • Documente și informații financiare
    • ALTE DOCUMENTE
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri
      • Registrul evidența Hotărârilor Consiliului Local
      • Informări prealabile asupra proiectelor de acte administrative cu caracter normativ
      • Registrul evidența proiectelor de dispoziții ale Primarului
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor Primarului
      • Registrul refuzuri contrasemnare/avizare
      • RegistruL sugestii proiecte hotărâri
      • Anunțuri dezbateri publice
      • Anunțuri proiecte caracter normativ
      • Declarații de căsătorie
      • Minute și PV ședințe Consiliul Local
      • Alte documente care fac obiectul aducerii la cunoștință publică
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Regulament de funcționare
    • Atribuții
    • Comisii de specialitate
    • Grafic ședințe
    • Hotărâri
      • Hotărâri 2025
      • Hotărâri 2024
      • Hotărâri 2023
      • Hotărâri 2022
      • Hotărâri 2021
      • Hotărâri 2020
      • Hotărâri 2019
      • Hotărâri 2018
      • Hotărâri 2017
      • Hotărâri 2016
      • Hotărâri 2015
      • Hotărâri 2014
      • Hotărâri 2013
      • Hotărâri 2012
      • Hotărâri 2011
      • Hotărâri 2010
      • Hotărâri 2009
      • Hotărâri 2008
      • Hotărâri 2007
    • Proiecte de hotărâri
      • Proiecte de hotărâri 2025
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâri 2024
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2023
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunturi proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2022
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2021
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2020
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2019
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2018
        • Anunțuri proiecte de horărâri
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2017
        • Proiecte octombrie
        • Proiecte de hotărâre decembrie
        • Ianuarie
        • Februarie
        • Proiecte de hotarare luna iulie
        • Martie
        • Aprilie
        • Mai
      • Proiecte de hotărâri 2016
        • Iulie 2016
        • Aprilie 2016
        • Octombrie 2016
        • August 2016
        • Martie 2016
        • Ianuarie 2016
        • Februarie 2016
        • Septembrie 2016
        • Noiembrie 2016
    • Dezbateri publice
      • Dezbateri publice 2025
        • Dezbatere publică buget 2025
      • Dezbateri publice 2024
        • Dezbatere publică buget 2024
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
      • Dezbateri publice 2023
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
        • Dezbatere publică buget 2023
      • Dezbateri publice 2022
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
        • Dezbatere publica buget 2022
      • Dezbateri publice 2021
        • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
        • Dezbatere publică buget 2021
      • Dezbateri publice 2020
        • Dezbatere publica buget 2020
        • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
      • Dezbateri publice 2019
        • Însușirea stemei Municipiului Adjud
        • Buget local 2019
        • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
      • Dezbateri publice 2018
        • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
      • Dezbateri publice 2017
        • DEZBATERE PUBLICA BUGET
      • Dezbateri publice 2016
      • Dezbateri publice 2015
      • Dezbateri publice 2014
      • Convocatoare ordine de zi 2013
    • Ordine de zi
      • Ordine de zi 2025
      • Ordine de zi 2024
      • Ordine de zi 2023
      • Ordine de zi 2022
      • Ordine de zi 2021
      • Ordine de zi 2020
      • Ordine de zi 2019
      • Ordine de zi 2018
      • Convocatoare ordine de zi, 2017
        • Proiecte de hotărâre
      • Convocatoare ordine de zi, 2016
      • Convocatoare ordine de zi, 2014
      • Convocatoare ordine de zi, 2015
      • Convocatoare ordine de zi, 2013
    • Declarații de avere și interese
    • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte de activitate 2019
      • Rapoarte de activitate 2018
      • Rapoarte de activitate 2017
      • Rapoarte de activitate 2016
      • Rapoarte de activitate 2015
      • Rapoarte de activitate 2014
      • Rapoarte de activitate 2013
      • Rapoarte de activitate 2012
      • Rapoarte de activitate 2009
      • Rapoarte de activitate 2008
    • Minute și procese verbale
      • Minute și procese verbale 2025
      • Minute și procese verbale 2024
      • Minute și procese verbale 2023
      • Minute și procese verbale 2022
      • Minute și procese verbale 2021
      • Minute si procese verbale 2020
      • Minute si procese verbale 2019
      • Minute si procese verbale 2018
      • Minute si procese verbale 2017
      • Minute si procese verbale 2016
      • Minute si procese verbale 2015
      • Minute si procese verbale 2014
      • Minute si procese verbale 2013
      • Minute si procese verbale 2012
      • Minute si procese verbale 2011
      • Minute si procese verbale 2009
      • Minute si procese verbale 2008
      • Minute si procese verbale 2007
  • Municipiul Adjud
    • Despre Adjud
      • Monografia localității
      • Localizare și așezare geografică
      • Populație
      • Economie
      • Afilieri și parteneriate
      • Galeria primarilor
    • COMUNITATE
      • Educație
        • Colegiul Național ”Emil Botta”
        • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
        • Școala Gimnazială „Mihail Armencea”
        • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
        • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
        • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
      • Cultură
        • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
        • Biblioteca Municipală
        • Muzeul Vrancei – Secția Adjud
      • Sănătate
        • Spitalul Municipal Adjud
      • Sport
        • Sala de Sport
        • Stadionul Municipal
      • Instituții de cult
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Dumitru
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Constantin și Elena
        • Biserica Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
        • Biserica Ortodoxă Sfânta Parascheva
        • Biserica Stil Vechi Sfinții Voievozi Mihail și Gavriil
        • Biserica Penticostală Maranata
        • Biserica Ortodoxă Buna Vestire
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Nicolae
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril
        • Biserica Catolică Schimbarea la Față a lui Isus
        • Biserica Penticostală Betel
        • Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea
      • Cetățeni de onoare
        • Angela Gheorghiu
        • Constantin Frosin
        • Ion Dichiseanu
        • Liviu Ioan Stoiciu
        • Adrian Botez
      • Evenimente locale
        • Zilele Adjudului
        • Bâlciul din Adjud
        • Toamna Adjudeană
      • Inițiativa cetățenească
      • Drepturile și libertățile cetățenilor
      • Obligațiile cetățenești
    • CONSILIUL LOCAL
      • Componență
      • Regulament de funcționare
      • Atribuții
      • Comisii de specialitate
      • Grafic ședințe
      • Hotărâri
        • Hotărâri 2025
        • Hotărâri 2024
        • Hotărâri 2023
        • Hotărâri 2022
        • Hotărâri 2021
        • Hotărâri 2020
        • Hotărâri 2019
        • Hotărâri 2018
        • Hotărâri 2017
        • Hotărâri 2016
        • Hotărâri 2015
        • Hotărâri 2014
        • Hotărâri 2013
        • Hotărâri 2012
        • Hotărâri 2011
        • Hotărâri 2010
        • Hotărâri 2009
        • Hotărâri 2008
        • Hotărâri 2007
      • Proiecte de hotărâri
        • Proiecte de hotărâri 2025
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâri 2024
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2023
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunturi proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2022
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2021
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2020
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2019
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2018
          • Anunțuri proiecte de horărâri
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2017
          • Proiecte octombrie
          • Proiecte de hotărâre decembrie
          • Ianuarie
          • Februarie
          • Proiecte de hotarare luna iulie
          • Martie
          • Aprilie
          • Mai
        • Proiecte de hotărâri 2016
          • Iulie 2016
          • Aprilie 2016
          • Octombrie 2016
          • August 2016
          • Martie 2016
          • Ianuarie 2016
          • Februarie 2016
          • Septembrie 2016
          • Noiembrie 2016
      • Dezbateri publice
        • Dezbateri publice 2025
          • Dezbatere publică buget 2025
        • Dezbateri publice 2024
          • Dezbatere publică buget 2024
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
        • Dezbateri publice 2023
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
          • Dezbatere publică buget 2023
        • Dezbateri publice 2022
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
          • Dezbatere publica buget 2022
        • Dezbateri publice 2021
          • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
          • Dezbatere publică buget 2021
        • Dezbateri publice 2020
          • Dezbatere publica buget 2020
          • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
        • Dezbateri publice 2019
          • Însușirea stemei Municipiului Adjud
          • Buget local 2019
          • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
        • Dezbateri publice 2018
          • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
        • Dezbateri publice 2017
          • DEZBATERE PUBLICA BUGET
        • Dezbateri publice 2016
        • Dezbateri publice 2015
        • Dezbateri publice 2014
        • Convocatoare ordine de zi 2013
      • Ordine de zi
        • Ordine de zi 2025
        • Ordine de zi 2024
        • Ordine de zi 2023
        • Ordine de zi 2022
        • Ordine de zi 2021
        • Ordine de zi 2020
        • Ordine de zi 2019
        • Ordine de zi 2018
        • Convocatoare ordine de zi, 2017
          • Proiecte de hotărâre
        • Convocatoare ordine de zi, 2016
        • Convocatoare ordine de zi, 2014
        • Convocatoare ordine de zi, 2015
        • Convocatoare ordine de zi, 2013
      • Declarații de avere și interese
      • Rapoarte de activitate
        • Rapoarte de activitate 2019
        • Rapoarte de activitate 2018
        • Rapoarte de activitate 2017
        • Rapoarte de activitate 2016
        • Rapoarte de activitate 2015
        • Rapoarte de activitate 2014
        • Rapoarte de activitate 2013
        • Rapoarte de activitate 2012
        • Rapoarte de activitate 2009
        • Rapoarte de activitate 2008
      • Minute și procese verbale
        • Minute și procese verbale 2025
        • Minute și procese verbale 2024
        • Minute și procese verbale 2023
        • Minute și procese verbale 2022
        • Minute și procese verbale 2021
        • Minute si procese verbale 2020
        • Minute si procese verbale 2019
        • Minute si procese verbale 2018
        • Minute si procese verbale 2017
        • Minute si procese verbale 2016
        • Minute si procese verbale 2015
        • Minute si procese verbale 2014
        • Minute si procese verbale 2013
        • Minute si procese verbale 2012
        • Minute si procese verbale 2011
        • Minute si procese verbale 2009
        • Minute si procese verbale 2008
        • Minute si procese verbale 2007
    • STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
      • Direcția Economică
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane fizice
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane juridice
        • Serviciul executare silită și recuperare creanțe
        • Compartiment buget, financiar, contabil
        • Compartiment achiziții publice
      • Direcția Arhitectură și Urbanism
        • Birou autorizare, arhitectură, urbanism
        • Serviciul Administrare Domeniu Public și Privat
          • Compartiment asociații de proprietari, învățământ și relația cu ONG-uri
          • Compartiment administrare baze sportive
          • Compartiment fond locativ
          • Compartiment administrare domeniu public și privat, cadastru și monitorizare utilități publice
      • Serviciul Administrație Publică Locală
        • Compartiment relația cu Consiliului Local și organizare alegeri
        • Compartiment relații publice și registratură
        • Compartiment monitorizare proceduri administrative
        • Compartiment arhivă
      • Serviciul juridic
        • Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ
        • Compartiment managementul spitalului
      • Serviciul Public Local de Evidență a Populației
      • Birou Protecție Civilă și PSI
      • Biroul Agricol
      • Compartiment resurse umane și salarizare
      • Compartiment protecția mediului, protecția muncii și management integrat
      • Compartimentul managementul proiectelor, investiții și Unitate de implementare proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
      • Compartiment comunicare și protecția datelor cu caracter personal
      • Compartiment comercial, autorizare agenți economici și transport
      • Compartiment audit public intern
      • Serviciul Public Administrare Piață, Târg, Obor
      • Serviciul Public Administrare Construcții, Instalații Proprietatea Domeniului Public
      • Serviciul Public Transport Persoane și Mecanizare
    • ALEGERI
      • Prezidențiale
      • Parlamentare
      • Europarlamentare
      • Locale
      • Referendumuri
      • DECIZII ALEGERI
    • AVIZIER
      • General
      • Taxe și Impozite
    • OFERTE VÂNZĂRI TERENURI
      • UAT Construct
    • UTILITĂȚI
      • SPIM – iluminat public
      • SC UPM SA – servicii de salubrizare
      • CUP SA – Sucursala Apă Canal Adjud
      • SC APOTERM SA – administrare și gospodărire locală
    • URBANISM
      • PUG Adjud
      • Hotărâri CL Adjud
      • Autorizații de construire
      • Certificate de urbanism
    • PROTECȚIA MEDIULUI
      • Regulamente, registre și planuri de măsuri
      • Ghiduri
      • Acțiuni de conștientizare
        • Ora Pământului
        • Let`s Do It Romania
      • Anunțuri mediu
      • Alte documente
    • Direcția de Asistență Socială
      • RI
      • RF DAS
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră – Das
      • Declarații avere & interese
      • Venit Minim de Incluziune (VMI)
    • UAT Construct
      • Administrator societate
        • CV
        • Mandat administrator
        • Declarații avere și interese
        • Rapoarte control managerial
      • Documente societate
      • Adunarea Generală a Acționarilor
      • Rapoarte de activitate
      • Situații financiare
        • Salarizare
        • Scadențare Furnizori
        • Audit Extern
        • Buget Venituri și Cheltuieli
        • Bilanțuri
    • CERTIFICĂRI ISO
      • CERTIFICATE ISO 9001/14001
      • Declarație domeniul calității
    • PROTECȚIE CIVILĂ
      • Intervenții
      • Legislație
      • Registrul istoric
      • Plan analiză și prevenție
      • Planificare controale preventive
      • INFORMĂRI PSI
      • COVID19 – ORDONANȚE MILITARE, DECRETE, HOTĂRÂRI
    • INFORMAȚII UTILE
      • Instituții județene
      • Instituții naționale
    • PROTECȚIA DATELOR
      • Informații generale. Definiții
      • Drepturile persoanei vizate
      • Politica Cookie
      • Principiile procesării
      • Exercitarea drepturilor
      • Contact DPO
    • Proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
  • Contact
    • Date de contact
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare
    • Program de audiențe
      • Program audiențe primar
      • Program audiențe viceprimar
      • Program audiențe secretar general
      • Înscriere în audiență
    • Petiții
      • Transmitere petiții
      • Rapoarte soluționare petiții
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud
Eng
  • Eng
  • Chi
  • Spa
  • Hin

Hotărâri 2014

Share

Hotărâri 2014

    HCL 1 - Hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 2 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    104 kB

    HCL 3 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 33/2006 privind organizarea şi funcţionarea magazinelor „Economat” pe raza municipiului Adjud

    60 kB

    HCL 4 - Hotărâre privind măsuri pe linia activităţilor comerciale pe raza municipiului Adjud

    330 kB

    HCL 5 - Hotărâre privind aprobarea Planului de acţiuni şi de lucrări de interes local pe anul 2014, pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de către persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social

    210 kB

    HCL 6 - Hotărâre privind atribuirea de denumiri unor străzi din municipiul Adjud

    75 kB

    HCL 7 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud, a unui teren în suprafaţă de 13 mp. situat în str. Siret, zona bloc nr. 75, tarlaua T 25, parcela P 1363 şi aprobarea concesionării în vederea realizării extinderii unui garaj

    547 kB

    HCL 8 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 250 mp, situat în Adjud, str. Buncărului, nr. 20, T 70, P 438/1, ce aparţine domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii unei locuinţe

    389 kB

    HCL 9 - Hotărâre privind modificarea HCL nr. 83 din 25 iulie 2013 privind concesionarea prin încredinţare directă a suprafeţei de 177 mp teren aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, situat în strada Izvoarelor, domnului Daniş Constantin, pentru construire anexă gospodărească

    82 kB

    HCL 10 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a terenului pentru parcare în suprafaţă de 294 mp, situat în municipiul Adjud, str, A.I.Cuza, zona bloc 102, aparţinând domeniului public al municipiului Adjud

    481 kB

    HCL 11 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud, a unui teren în suprafaţă de 20 mp, situat în municipiul Adjud, str. T. Vladimirescu, T 31, P 1492 şi concesionarea prin încredinţare directă, pentru construire extindere apartament nr. 44, bl. 34, sc. III, parter, proprietatea domnului Andreiu Constantin

    512 kB

    HCL 12 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a suprafeţelor de păşune din patrimoniul public al municipiului Adjud in suprafaţa de 371,8 ha

    1 MB

    HCL 13 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 31.12.2013 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    3 MB

    HCL 14 - Hotărâre privind aprobarea bugetului local al municipiului Adjud pentru anul 2014 și a Listelor de investiții cu finanțare de la bugetul local și cu finanțare integrală sau parțială din venituri proprii și subvenții

    5 MB

    HCL 15 - Hotărâre privind aprobarea Programului multianual de investiţii publice al Municipiului Adjud pentru anii 2014 – 2017

    4 MB

    HCL 16 - Hotărâre privind majorarea tarifelor la activităţile de precolectare, colectare şi transport a deşeurilor municipale

    80 kB

    HCL 17 - Hotărâre privind majorarea tarifelor la activităţile de deszăpezire manuală şi deszăpezire auto cu lama şi răspânditor

    79 kB

    HCL 18 - Hotărâre privind aprobarea tarifelor de închiriere către terţi a autovehiculelor şi utilajelor din dotare

    75 kB

    HCL 19 - Hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor al municipiului Adjud

    683 kB

    HCL 20 - Hotărâre privind decontarea navetei cadrelor didactice

    102 kB

    HCL 21 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcţii al Spitalului municipal Adjud

    98 kB

    HCL 22 - Hotărâre privind aprobarea actului adiţional la Contractul de închiriere nr. 01/06.01.2012 încheiat cu S.C. OMV PETROM S.A. – ASSET IX MOLDOVA SUD, pentru prelungirea perioadei de închiriere a terenului în suprafaţă de 8400 mp situat în extravilanul cartierului Burcioaia, tarlaua T135, parcela P806/1

    202 kB

    HCL 23 - Hotărâre privind aprobarea modificării art. 3 din Hotărârea Consiliului local nr. 220/2011 privind aprobarea închirierii terenului în suprafaţă de 8400 mp, situat în extravilanul cartierului Burcioaia, T135, P806/1 către S.C. OMV PETROM S.A. prin ASSET IX MOLDOVA SUD

    323 kB

    HCL 24 - Hotărâre privind aprobarea modificării preţului de închiriere a unor terenuri în suprafaţă totală de 14242 mp, situate în extravilanul municipiului Adjud, cartier Burcioaia, tarlaua T123, parcela P657 către S.C. OMV PETROM S.A. prin ASSET IX MOLDOVA SUD

    546 kB

    HCL 25 - Hotărâre privind abrogarea HCL nr. 155 din 08.12.2005 privind atribuirea în folosinţă a unui teren în suprafaţă de 180 mp, domnului Ostache Mircea şi concesionarea prin încredinţare directă domnului Mihai Postolache, a terenului în suprafaţă de 187 mp, situat în Adjud, str. Ştefan cel Mare, nr. 30A aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    526 kB

    HCL 26 - Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2014, a organigramei şi statului de funcţii al S.C. Utilităţi Municipale S.R.L. Adjud

    149 kB

    HCL 27 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada martie – mai 2014

    38 kB

    HCL 28 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 29 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la faza SF/DALI ai investiţiei Consolidare/extindere/reabilitare/dotare Clubul Copiilor în vederea depunerii proiectului „Dezvoltarea infrastructurii serviciilor sociale pentru copii şi tineri la risc din Municipiul Adjud”

    67 kB

    HCL 30 - Hotărâre privind aprobarea bugetului şi a cheltuielilor de susţinere a proiectului „Dezvoltarea infrastructurii serviciilor sociale pentru copii şi tineri la risc din Municipiul Adjud”

    154 kB

    HCL 31 - Hotărâre privind aprobarea transmiterii spre folosinţă gratuită pe o perioadă de 7 ani a unei săli de socializare în suprafaţă de 43,34 mp situat în incinta Centru de asistenţă pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, str. A.I.Cuza, nr. 96-98 Adjud către Consiliul Judeţean Vrancea pentru crearea unui „Centru de resurse pentru asistenţă psiho-educaţională a elevilor remigraţi/aflaţi în abandon familial temporar”

    242 kB

    HCL 32 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare din bugetul instituţiilor şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 33 - Hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului anual al bugetului local rezultat la încheierea exerciţiului financiar al anului 2012 şi 2013 ca sursă de finanţare a cheltuielilor secţiunii de dezvoltare, având destinaţia plăţii cheltuielilor aferente Proiectului cu finanţare nerambursabilă: „Dezvoltarea şi modernizarea iluminatului public în Municipiul Adjud” cod SMIS 7848

    79 kB

    HCL 34 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    106 kB

    HCL 35 - Hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 2.071 RON în vederea editării cărţii „DOSOFTEI VESTITORUL”, profesorului ADRIAN BOTEZ din bugetul intituțiilor și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii al Casei de Cultură ”Tudor Vornicu” Adjud

    46 kB

    HCL 36 - Hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 4.000 RON în vederea editării revistei CONTRAATC – revistă de educaţie, cultură, literatură şi atitudine, pentru elevi şi profesori – îndreptată împotriva prostului-gust, imposturii şi agresiunii imoral – antiartistice – apariţie semestrială numerele 32 şi 33 ( pentru semestrul al II-lea, al anului şcolar 2013-2014, respectiv pentru semestrul I al anului şcolar 2014 -2015), profesorului Adrian Botez

    52 kB

    HCL 37 - Hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru transportul public local de elevi prin curse regulate efectuate cu autobuzul şi microbuzele

    87 kB

    HCL 38 - Hotărâre privind nominalizarea reprezentantului Primăriei municipiului Adjud în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Vranceaqua”

    66 kB

    HCL 39 - Hotărâre privind modificarea şi completarea Statului Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Vranceaqua”

    1,003 kB

    HCL 40 - Hotărâre privind transformare a funcţiei contractuale de execuţie vacante – kinetoterapeut din cadrul Centrului de asistenţă şi recuperare a tinerilor cu handicap Adjud din subordinea Consiliului local Adjud, în funcţie de kinetoterapeut debutant

    71 kB

    HCL 41 - Hotărâre privind modificarea organigramei şi Statului de funcţii ale Bibliotecii municipale Adjud, aprobate prin HCL. nr. 9 din 28 februarie 2013

    135 kB

    HCL 42 - Hotărâre privind aprobarea măsurilor pentru realizarea obiectivului anual de diminuare cu 15% a cantităţilor de deşeuri municipale şi asimilabile trimise spre depozitare

    92 kB

    HCL 43 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate a suprafeţei de 217 mp, teren situat în municipiul Adjud, str. A. I. Cuza -61 P. 2496-aferent locuinței-casă-aflată în proprietatea, către dna. Vrabie Mariana – fostă Păstrămescu Mariana, în baza art. 36, din Legea fondului funciar nr. 18/1991-actualizată până în prezent

    91 kB

    HCL 44 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a suprafeţei de 504 mp, teren aparţinând domeniului public al municipiului Adjud, situat în str. Orizontului, T 74, P 493/100 pentru construire locuinţă

    739 kB

    HCL 45 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a două loturi de teren, lot 1 şi lot 3, în suprafaţă de 447 mp, fiecare, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, situate în strada Fântânelor, T 74, P 493/100, pentru construire de locuinţe

    929 kB

    HCL 46 - Hotărâre privind revocarea Hotărârii nr. 65 din 27 iunie 2013 privind trecerea din domeniul public în domeniul privat a unui teren în suprafaţă de 1,0 ha în scopul amenajării unui padoc pentru câini fără stăpân, şi completarea listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al Municipiului Adjud

    63 kB

    HCL 47 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat a unui teren în suprafaţă de 0, 67 ha în scopul amenajării unui padoc pentru câinii fără stăpân şi completarea listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al Municipiului Adjud

    246 kB

    HCL 48 - Hotărâre privind modificarea şi completarea listei de inventar a bunurilor ce fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    154 kB

    HCL 49 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin încredinţare directă a terenului, în suprafaţă de 47,90 mp, situat în municipiul Adjud, str. Republicii FN, T 48, P 1915, către S.C. SOCAR PETROLEUM S.A., pentru semnalistică

    562 kB

    HCL 50 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare din bugetul local pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 51 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    85 kB

    HCL 52 - Hotărâre privind constituirea comisiei de soluţionare a contestaţiilor la concursul pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Municipal Adjud

    48 kB

    HCL 53 - Hotărâre privind modificarea Statului de funcţii al Spitalului Municipal Adjud aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 21/2014

    88 kB

    HCL 54 - Hotărâre privind aprobarea atribuirii în folosinţă gratuita, pe durata existenței construcției, a unui teren în suprafaţă de 0,67 ha, situat în extravilanul Municipiului Adjud, T 119/1, P 615/1% în scopul amenajării unui padoc pentru câinii fără stăpân, de către Asociaţia „Codiţe Fericite”

    195 kB

    HCL 55 - Hotărâre privind prelungirea termenului de obţinere a actelor necesare edificării construcţiilor cu destinaţia de locuinţă până la data de 01 aprilie 2015, persoanelor şi familiilor care au concesionat terenuri în baza HCL nr. 107/31.06.2006, şi HCL nr. 40/29.03.2010 în satul Adjudu Vechi şi cartierul Burcioaia

    55 kB

    HCL 56 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 483 mp, situat în municipiul Adjud, str. Teiului, nr. 2, T 47, P 1889, ce aparţine domeniului privat, în vederea construirii unui spaţiu comercial

    441 kB

    HCL 57 - Hotărâre privind acordarea unui mandat general Primarului municipiului Adjud în vederea reprezentării Consiliului Local al municipiului Adjud în faţa instanţelor judecătoreşti

    47 kB

    HCL 58 - Hotărâre privind aprobarea transmiterii în folosinţă gratuită pe durata existenţei obiectivului „Sistemul Integrat de Management al Deşeurilor Solide în judeţul Vrancea” către Consiliul Judeţean Vrancea, a unei suprafeţe de 4368 mp., teren neproductiv din domeniul public, T 72, P 473/1, P 473/2, P 473/3 necesară construirii unei staţii de transfer şi a unui centru de colectare deşeuri electrice şi electronice, voluminoase şi periculoase

    145 kB

    HCL 59 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud pentru anul 2014

    24 MB

    HCL 60 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 31.03.2014, pe structura celor două secţiuni, respectiv, secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    17 MB

    HCL 61 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    90 kB

    HCL 62 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate a suprafeţei de 200 mp teren situat în municipiul Adjud, str. Copăceşti, nr. 48, T4, P 231, aferent locuinţei – casă, aflată în proprietate, către soţii Lupu Nelu şi Valentina, în baza art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991-actualizată până în prezent

    75 kB

    HCL 63 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud a suprafeţei de 532 mp, T 54, P 2098, situată pe str. Horea, nr. 5, în scopul vânzării prin licitaţie publică

    418 kB

    HCL 64 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 320 mp, aferent construcţiei situate pe str. I. Roată nr. 18, P 1538 T36, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    328 kB

    HCL 65 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă a suprafeţei de 95 mp, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, situată pe str. Câmpului, nr. 44, în vederea construirii unei anexe gospodăreşti

    431 kB

    HCL 66 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 40 mp, situat în municipiul Adjud, localitatea componentă Şişcani, aparţinând domeniului public, pentru desfăşurarea de activităţi comerciale

    351 kB

    HCL 67 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al a blocurilor de locuințe nr. 35 situat pe strada Siret și nr. 40 situat pe strada Tudor Vladimirescu, precum și a terenurilor aferente acestora

    239 kB

    HCL 68 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    61 kB

    HCL 69 - Hotărâre privind aprobarea transmiterii administrării clădirii şi terenului aferent Casei de Cultură Tudor Vornicu a municipiului Adjud, din administrarea Consiliului local în administrarea Casei de Cultură Tudor Vornicu a municipiului Adjud

    69 kB

    HCL 70 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada iunie – august 2014

    37 kB

    HCL 71 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale al Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 72 - Hotărâre privind revocarea Hotărârii Consiliului Local al municipiului Adjud nr. 11/2014 privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud a unui teren în suprafaţă de 20 mp, situat în municipiul Adjud, str. T. Vladimirescu, T 31, P 1492 şi concesionarea prin încredinţare directă, pentru construire extindere apartament nr. 44, bl. 34, sc. III, parter, proprietatea domnului Andreiu Constantin

    49 kB

    HCL 73 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    91 kB

    HCL 74 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    65 kB

    HCL 75 - Hotărâre privind aprobarea închirierii unui teren neproductiv în suprafaţă de 9050 mp, situat în extravilanul municipiului Adjud, cartier Burcioaia, T 123, P 657, către S.C. OMV PETROM S.A. prin ASSET IX MOLDOVA SUD

    6 MB

    HCL 76 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al municipiului Adjud, a terenului în suprafaţă de 30,50 mp., aferent construcţiei situate în str. N. Bălcescu, zona Piaţă agroalimentară, P 141, T 3, în scopul vânzării

    3 MB

    HCL 77 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 251 mp, intravilan, situat în Adjud, str. Buncărului, lot 16, P 438-1, Cartier Pasaj Pietonal, S.C. Vrancart, ce aparţine domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii unei locuinţe

    5 MB

    HCL 78 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 118,5 mp, aferent construcţiei situate în str. Gării, nr. 33, T 138, P 1660, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    3 MB

    HCL 79 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 244 mp, situat în municipiul Adjud, str. A.I. Cuza, nr. 90, T 61, ce aparţine domeniului privat, în vederea construirii unui spaţiu comercial

    5 MB

    HCL 80 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 13 mp, aferent construcţiei situate pe str. Siret, zona bl. 75, poziţia 4, T 25, P 1363, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    270 kB

    HCL 81 - Hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitaţie publică a terenului meproductiv în suprafaţă de 78500 mp, situat în extravilanul municipiului Adjud, cartier Burcioaia, T 128/1, P 706, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    1 MB

    HCL 82 - Hotărâre privind trecerea locuinţelor pentru tineri destinate închirierii din proprietatea publică a municipiului Adjud în proprietatea publică a statului în scopul vânzării acestora

    80 kB

    HCL 83 - Hotărâre privind rectificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 117/2009 privind însuşirea inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public al municipiului Adjud

    71 kB

    HCL 84 - Hotărâre privind măsuri pe linia activităţilor comerciale desfăşurate de agenţi economici având ca obiect de activitate alimentaţie publică, din municipiul Adjud

    314 kB

    HCL 85 - Hotărâre privind constatarea încetării mandatului de consilier local al dlui. ROGOZ STAN (APV-PDL) şi declararea ca vacant al locului, ca urmare a demisiei

    42 kB

    HCL 86 - Hotărâre privind constatarea încetării mandatului de consilier local al dlui. DULGHERU ANDREI (APV-PDL) şi declararea ca vacant al locului, ca urmare a demisiei

    42 kB

    HCL 87 - Hotărâre privind reorganizarea Comisiei de validare a mandatelor consilierilor locali ai municipiului Adjud, pentru perioada 2012 - 2016

    41 kB

    HCL 88 - Hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al municipiului Adjud, al dlui. ARITON VASILE-VICENŢIU, supleant pe listele APV, membru PDL – Organizaţia Adjud

    44 kB

    HCL 89 - Hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al municipiului Adjud, al dnei. PERJU ANDREIA-CLAUDIA, supleant pe listele APV, membru PDL – Organizaţia Adjud

    42 kB

    HCL 90 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unității administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud și a listei de investiții cu finanțare de la bugetul local, pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 91 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 30.06.2014, pe structura celor două secţiuni, respectiv, secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 92 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    92 kB

    HCL 93 - Hotărâre privind aprobarea scutirii la plata taxelor şi impozitelor locale de către dnul. IORGU AVERESCU

    41 kB

    HCL 94 - Hotărâre privind aprobarea finanţării de la bugetul local pentru obiectivul de investiţii „REABILITAREA STRĂZILOR ALEXANDRU IOAN CUZA, 1 MAI, MIHAI EMINESCU ŞI VÂNĂTORI ORAŞ ADJUD, JUDEŢUL VRANCEA”

    84 kB

    HCL 95 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Lucrări de intervenţie pentru creşterea performanţei energetice la blocurile de locuinţe din judeţul Vrancea, localitate Adjud, str. Republicii, nr. 30, bl. 88, str. Republicii, nr. 32, bl. 89, str. Republicii, nr. 34, bl. 90”

    88 kB

    HCL 96 - Hotărâre privind alocarea sumei de 22.650 lei pentru furnizarea de servicii sociale specializate persoanelor cu handicap de către Consiliul Local al municipiului Adjud şi Fundaţia Pro Armonia

    99 kB

    HCL 97 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 35/2002 privind organizarea şi funcţionarea magazinelor „Economat” pe raza municipiului Adjud

    51 kB

    HCL 98 - Hotărâre privind aprobarea Organigramei şi modificarea Statului de funcţii al Spitalului municipal Adjud

    335 kB

    HCL 99 - Hotărâre privind: aprobarea Planului Urbanistic Zonal – Atragere în intravilanul Municipiului Adjud a unei suprafeţe de 28.976 mp teren în vederea construirii unei staţii de distribuţie, carburanţi lichizi, gazoşi şi solizi, hală industrială, platformă betonată şi parcare auto, atelier de reparaţii autovehicule, T 69, P 462/1, nr. cadastral 3468N, Adjud, strada Grădinarilor, judeţul Vrancea

    50 kB

    HCL 100 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate a suprafeţei de 222 mp teren situat în municipiul Adjud, str. A. I. Cuza, nr. 153, T 63, P 2588, 2589 – aferent locuinţei – casă – aflată în proprietate deplină, către soţii Bucur Mitică şi Agripina în baza art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – actualizată până în prezent

    76 kB

    HCL 101 - Hotărâre privind acceptarea donaţiilor unor terenuri în scopul amenajării unui drum public

    156 kB

    HCL 102 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă a suprafeţei de 130 mp, teren situat pe str. Ştefan cel Mare, T 73, P 479 aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, aferent construcţiei proprietatea domnului Dinu Irinel-Constantin

    421 kB

    HCL 103 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă a unui teren în suprafaţă de 281 mp, situat în Adjud, str. Copăceşti, nr. 39E, T 25, P 51, ce aparţine domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii unei locuinţe, numiţilor Dinu Mircea şi Cantaragiu Nadia

    306 kB

    HCL 104 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 503 mp, aferent construcţiei situate pe str. Islaz, nr. 80. T 1, P 25 şi P 26, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    216 kB

    HCL 105 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    62 kB

    HCL 106 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local, pentru anul 2014

    2 MB

    HCL 107 - Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Lucrări de refacere a infrastructurii stradale şi aleelor adiacente străzii Libertăţii”

    62 kB

    HCL 108 - Hotărâre pentru rectificarea Anexei la Hotărârea Consiliului Local nr. 96 din 31 iulie 2014 privind alocarea sumei de 22.650 lei pentru furnizarea de servicii sociale specializate persoanelor cu handicap către Consiliul Local al municipiului Adjud şi Fundaţia Pro Armonia

    78 kB

    HCL 109 - Hotărâre privind aprobarea reorganizării aparatului de specialitate al Primarului municipiului Adjud şi a serviciilor subordonate Consiliului local Adjud

    613 kB

    HCL 110 - Hotărâre privind modificarea organigramei şi statului de funcţii ale Bibliotecii municipale Adjud, aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 41 din 27 martie 2014

    115 kB

    HCL 111 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 390 mp, aferent construcţiei situate pe str. Câmpului, nr. 42. T 105, P 582/1, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    317 kB

    HCL 112 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 385 mp, aferent construcţiei situate pe str. Câmpului, nr. 44. T 105, P 582/1, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    321 kB

    HCL 113 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada septembrie-noiembrie 2014

    36 kB

    HCL 114 - Hotărâre privind atribuirea denumirii unei unităţi de învăţământ private

    57 kB

    HCL 115 - Hotărâre privind aprobarea completării reţelei şcolare a municipiului Adjud pentru anul şcolar 2014 – 2015

    67 kB

    HCL 116 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local, pentru anul 2014

    3 MB

    HCL 117 - Hotărâre privind propunerea de scoatere din funcţiune și casarea unor active fixe în urma inventarieririi anuale

    189 kB

    HCL 118 - Hotărâre privind numirea cenzorilor la S.C. Utilităţi Publice Municipale Adjud SRL

    59 kB

    HCL 119 - Hotărâre pentru modificarea şi completarea HCL nr. 27 din 28.03.2013 privind stabilirea măsurilor şi acţiunilor pentru buna gospodărire şi înfrumuseţare a municipiului Adjud

    53 kB

    HCL 120 - Hotărâre privind aprobarea Regulamentului serviciului de iluminat public din municipiul Adjud

    2 MB

    HCL 121 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat a unor suprafeţe de teren situate în intravilanul municipiului Adjud şi aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    71 kB

    HCL 122 - Hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a spaţiului comercial – boxă de carne nr. 6 din piaţa agroalimentară, aparţinând domeniului public al municipiului Adjud

    234 kB

    HCL 123 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 21,18 mp, aferent construcţiei situate pe str. 1 Mai, bl. 17, poziţia 2, P 62, T 2514, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    311 kB

    HCL 124 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 19,82 mp, aferent construcţiei situate pe str. I. Roată, zona CT 9, poziţia 4, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    232 kB

    HCL 125 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 19,12 mp, aferent construcţiei situate pe str. Salcâmilor, zona Staţia de salvare, P 1938, T 49, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    269 kB

    HCL 126 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 21,75 mp, aferent construcţiei situate pe str. I. Roată, zona CT 9, poziţia 2, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    203 kB

    HCL 127 - Hotărâre privind aprobarea aderării Municipiului Adjud la Societatea Naţională de Cruce Roşie România - Filiala Judetul Vrancea

    50 kB

    HCL 128 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale „Mihail Armencea” Adjud

    50 kB

    HCL 129 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale „Principele Radu” Adjud

    50 kB

    HCL 130 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale „Angela Gheorghiu” Adjud

    50 kB

    HCL 131 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale „Mareşal Alexandru Averescu” Adjud

    48 kB

    HCL 132 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Liceului Teoretic „Emil Botta” Adjud

    50 kB

    HCL 133 - Hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Colegiului Tehnic „Gheorghe Balş” Adjud

    50 kB

    HCL 134 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Şcolii Gimnaziale „Mihail Armencea” Adjud

    45 kB

    HCL 135 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Şcolii Gimnaziale „Angela Gheorghiu” Adjud

    44 kB

    HCL 136 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Şcolii Gimnaziale „Principele Radu” Adjud

    45 kB

    HCL 137 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Şcolii Gimnaziale „Mareşal Alexandru Averescu” Adjud

    45 kB

    HCL 138 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Liceului Teoretic „Emil Botta” Adjud

    43 kB

    HCL 139 - Hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Local în Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii în cadrul Colegiului Tehnic „Gheorghe Balş” Adjud

    44 kB

    HCL 140 - Hotărâre privind aprobarea aderării UAT MUNICIPIULUI ADJUD, judeţul Vrancea, prin Consiliul Local al municipiului Adjud la ASOCIAŢIA GRUPUL DE ACŢIUNE LOCALĂ PĂDURILE DACICE, în scopul accesării măsurilor 19.1, 19.2, 19.3, 19.4 din PNDR 2014 - 2020

    66 kB

    HCL 141 - Hotărâre privind completarea listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al Municipiului Adjud

    67 kB

    HCL 142 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului public al Municipiului Adjud

    67 kB

    HCL 143 - Hotărâre privind stabilirea unor măsuri organizatorice în vederea punerii în aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 68/2008 privind vânzarea spaţiilor proprietate privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale cu destinaţie de cabinete medicale, precum şi a spaţiilor în care se desfăşoară activităţi conexe actului medical

    709 kB

    HCL 144 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă, a unui teren în suprafaţă de 595 mp, situat în Adjud, str. Nicolae Bălcescu, T 8, P 446, ce aparţine domeniului privat al Municipiului Adjud, S.C. MAGAZINUL EXTRA SRL, în vederea extinderii activităţii economice

    549 kB

    HCL 145 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă, a unui teren în suprafaţă de 39 mp, situat în Adjud, Parcare Piaţă, T 8, P 445, ce aparţine domeniului privat al Municipiului Adjud, domnului Balaban Nicuşor în vederea asigurării desfăşurării activităţii comerciale

    413 kB

    HCL 146 - Hotărâre privind aprobarea rectificării HCL nr. 66/27.06.2013, HCL nr. 67/27.06.2013 şi HCL nr. 68/27.06.2013, în sensul înlocuirii sintagmei „domeniul public” cu sintagma „domeniul privat”

    58 kB

    HCL 147 - Hotărâre privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat a unor suprafeţe de teren situate în intravilanul municipiului Adjud şi aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    76 kB

    HCL 148 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 261 mp., situat în Adjud, str. Rampei, nr. 2 A, T 73, P 479, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, în scopul construirii unei locuinţe

    561 kB

    HCL 149 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 235 mp, aferent construcţiei situate pe str. Siret, nr. 16 A, bl. 28, P 1499, T 34, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    191 kB

    HCL 150 - Hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitaţie publică a bl. nr. 35 situat pe str. Siret şi a bl. nr. 40 situat pe strada Tudor Vladimirescu şi a terenurilor aferente acestora aflate în domeniul privat

    449 kB

    HCL 151 - Hotărâre privind validarea mandatului de consilier local al municipiului Adjud, al dlui NICA GEORGE-CLAUDIU supleant pe listele USL, membru PSD – Organizaţia Adjud

    51 kB

    HCL 152 - Hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor municipiului Adjud la data de 30.09.2014 pe structura celor două secţiuni, respectiv secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare

    2 MB

    HCL 153 - Hotărâre privind aprobarea cofinanţării în valoare de 246.760,00 lei (inclusiv TVA) ce reprezintă 10% din valoarea totală pentru achiziţionarea „Pachetului de aparatură medicală imagistică de înaltă performanţă ce cuprinde: computer tomograf multislice şi sistem de radiografie direct digitală”

    72 kB

    HCL 154 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud şi a listei de investiţii cu finanţare de la bugetul local pentru anul 2014

    3 MB

    HCL 155 - Hotărâre privind modificarea HCL 133/16.10.2014 pentru desemnarea reprezentanţilor în Consiliul de Administraţie al Colegiului Tehnic „Gheorghe Balş” Adjud

    46 kB

    HCL 156 - Hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general al unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Adjud, pentru anul 2014

    3 MB

    HCL 157 - Hotărâre privind înregistrarea Primăriei municipiului Adjud în Sistemul naţional electronic de plată online a taxelor şi impozitelor utilizând cardul bancar

    51 kB

    HCL 158 - Hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru anul 2015 pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Adjud şi al serviciilor din subordinea Consiliului Local Adjud

    218 kB

    HCL 159 - Hotărâre privind modificarea şi completarea Statutului Asociaţiei de Dezvoltarea Intercomunitară „Vranceaqua”

    842 kB

    HCL 160 - Hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului local nr. 116/2010 privind constituirea Consiliului de administraţie al Spitalului municipal Adjud

    48 kB

    HCL 161 - Hotărâre privind aprobarea Protocolului de colaborare dintre Consiliul Local Adjud şi S.C. Complex Grup SRL, în vederea adoptării în comun de măsuri pentru creşterea şanselor de calificare, ocupare şi integrare profesională a persoanelor cu dizabilităţi de pe raza municipiului Adjud, în cadrul proiectului „Calificare, recalificare şi angajare asistată pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilităţi”, ID 142809

    148 kB

    HCL 162 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii nr. 54 din 17 aprilie 2014 privind aprobarea atribuirii în folosinţă gratuită, pe durata existenței construcției, a unui teren în suprafaţă de 0,67 ha, situat în extravilanul Municipiului Adjud, T119/1, P 615/1 în scopul amenajării unui padoc pentru câinii fără stăpân, de către Asociaţia „Codiţe Fericite”

    58 kB

    HCL 163 - Hotărâre privind aprobarea propunerii de atribuire în proprietate a suprafeţei de 1760 mp teren situat în municipiul Adjud – sat Adjudu-Vechi, Tarla 3, parcele 90, 91 – aferent locuinţei – casă – către moştenitorii defunctului Dragomir Simion: Dragomir Ilinca, Dragomir Nicu şi Dragomir Gheorghe, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 – actualizată până în prezent

    83 kB

    HCL 164 - Hotărâre privind crearea unor restricţii de circulaţie în zona Pieţei agroalimentare din municipiul Adjud

    66 kB

    HCL 165 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud

    59 kB

    HCL 166 - Hotărâre privind aprobarea completării listei de inventariere a bunurilor ce aparţin domeniului public al Municipiului Adjud

    65 kB

    HCL 167 - Hotărâre privind prelungirea termenului de obţinere a actelor necesare edificării construcţiilor cu destinaţie de locuinţă până la data de 30 iunie 2015 persoanelor şi familiilor cărora le-au fost încredinţate terenuri în folosinţă gratuită în perioada 2005 - 2011

    53 kB

    HCL 168 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii Consiliului Local, nr. 146 din 27 noiembrie 2008, privind atribuirea în folosinţă gratuită a unor suprafeţe de teren în intravilanul oraşului Adjud, str. Tăbăcari, în scopul edificării de locuinţe proprietate personală, de către familii defavorizate social

    53 kB

    HCL 169 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 900 mp, situat în Adjud, sat Adjudu-Vechi, str. Mugurilor, nr. 8, T 1, P 1, ce aparţine domeniului privat al municipiului Adjud, în vederea construirii unui depozit material lemnos

    559 kB

    HCL 170 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică a 4 loturi teren, 3 loturi în suprafaţă de 529,00 mp şi 1 lot în suprafaţă de 695,00 mp, situate în Adjud, cartier Burcioaia, str. Moldovei, T 1, P 3, ce aparţin domeniului privat al municipiului Adjud în vederea construirii de locuinţe

    1 MB

    HCL 171 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 426 mp, situat în Adjud, str. Balastierei, T 70, P 438/2, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, în vederea construirii unei locuinţe

    610 kB

    HCL 172 - Hotărâre privind vânzarea prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 51 mp, situat pe str. A. I. Cuza, nr. 146, T 61, P 2474, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    498 kB

    HCL 173 - Hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafaţă de 80 mp, aferent construcţiei situate în str. Gării, nr. 33, T 38, P 1660, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud

    435 kB

    HCL 174 - Hotărâre privind alegerea preşedintelui de şedinţă pentru perioada decembrie 2014 – februarie 2015

    37 kB

    HCL 175 - Hotărâre privind rectificarea bugetului general al Unității Administrativ-Teritoriale ale Municipiului Adjud, pentru anul 2014

    3 MB

    HCL 176 - Hotărâre privind aprobarea reorganizarea Clubului Sportiv Şcolar arondat Şcolii Gimnaziale „Angela Gheorghiu”, în Clubul Sportiv Şcolar Adjud cu personalitate juridică de drept public

    55 kB

    HCL 177 - Hotărâre privind rectificarea bugetului general al Unității Administrativ Teritoriale al Municipiului Adjud, pentru anul 2014

    3 MB

    HCL 178 - Hotărâre privind aprobarea decontării navetei cadrelor didactice

    98 kB

    HCL 179 - Hotărâre privind constituirea Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitara „Speranţa Vrancei”

    888 kB

    HCL 180 - Hotărâre privind aprobarea Acordului de colaborare dintre Consiliul Local Adjud şi Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, în vederea incluziunii sociale a persoanelor de etnie romă de pe raza municipiului Adjud, în cadrul proiectului ”Iniţiativă pentru romii marginalizaţi” (POSDRU/165/6.2/S/141022)

    355 kB

    HCL 181 - Hotărâre privind aprobarea reţelei școlare a unităţilor de învăţământ preuniversitar din municipiul Adjud pentru anul şcolar 2015 – 2016

    122 kB

    HCL 182 - Hotărâre privind transmiterea în administrarea Ministerului Transporturilor a tronsonului de drum naţional DN 11A din municipiul Adjud, judeţul Vrancea, cuprins între km 36+875 m şi km 37+450 m şi a tronsonului DN2 cuprins între km 228+470 m și km 231+020 m, în scopul realizării de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a activităţilor de interes naţional din domeniul administrării drumurilor naţionale

    57 kB

    HCL 183 - Hotărâre privind abrogarea Hotărârii nr. 154 din 28 noiembrie 2013 privind aprobarea concesionării prin licitaţie publică, a unui teren în suprafaţă de 412 mp, T 119/1 P 675/1, situat în Adjud, str. Copăceşti, zona Poligon de tragere, ce aparţine domeniului public al municipiului Adjud, în vederea construirii unei locuinţe

    51 kB

    HCL 184 - Hotărâre privind aprobarea concesionării prin încredinţare directă a suprafeţei de 59 mp, situată pe str. Izvoarelor, lot 3, aparţinând domeniului privat al municipiului Adjud, soţilor Drăgănuţă Andrei şi Raluca

    541 kB

Alte informații

din "Hotărâri"

Hotărâri 2025

Hotărâri 2024

Hotărâri 2023

Hotărâri 2022

Hotărâri 2021

Hotărâri 2020

Hotărâri 2019

Hotărâri 2018

Hotărâri 2017

Hotărâri 2016

Hotărâri 2015

Hotărâri 2014

Hotărâri 2013

Hotărâri 2012

Hotărâri 2011

Hotărâri 2010

Hotărâri 2009

Hotărâri 2008

Hotărâri 2007

Ajută-ne să fim mai buni!

Dacă ai întrebări sau sesizezi informații care nu sunt complete
poți lua legatură cu noi prin completarea formularului

Completeaza formular
Municipiul AdjudPrimăria Municipiului Adjud

Municipiul Adjud este situat în judeţul Vrancea la confluenţa râului Trotuş cu râul Siret. Terenul pe care este aşezat Adjudul este, în general, plan, fiind mărginit de colinele subcarpatice cu înălţimi până la 400 m.

Contact

  • Ambulanță, Pompieri, Poliție: 112
  • Primăria Adjud: 0237641908
    ; 0237641911
  • Fax: 0237641912

Adresa

Municipiul Adjud
Str. Stadionului, nr. 2
cod 625100, județul Vrancea
  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
      • Viceprimar
      • Secretar General Municipiu
      • Administrator public
    • Organizare
      • Regulament de Organizare și Funcționare
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră
        • Anunțuri promovare
        • Anunțuri recrutare
        • Transfer la cerere
    • Instituții subordonate
      • Spitalul Municipal Adjud
      • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
      • Biblioteca Municipală
      • Direcția de Asistență Socială
      • Colegiul Național ”Emil Botta”
      • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
      • Școala Generală ”Mihail Armencea”
      • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
      • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
      • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Declarații de avere și interese
      • ALEXE ISABELLA
      • ARITON VASILE VICENȚIU
      • BACIU ADRIAN CĂTĂLIN
      • BĂLAN DANIELA
      • BĂLAN ROBERT
      • BOGEA TUȚA VERONICA
      • BOSTAN CARMEN ANCA
      • BOSTAN GINA
      • CAZACU REMUS FLORIN
      • CIOBANU GIANINA
      • CIOCOIU MONICA VASILICA
      • CIULA MARTIȘ MĂDĂLINA
      • CODRESCU SILVIU EMANUEL
      • COJOCARU CRISTIAN NINEL
      • CRÎȘMARU BRIGITTA
      • CUSTURĂ CRISTINA
      • DORNEANU DORIN MIHAI
      • DRAGOMIRICĂ MARIA
      • DRĂGOI IRINA
      • DRĂGUȚ VICTOR IONUȚ
      • DUDA NOVAC MIRELA
      • DUMITRAȘC ȘTEFAN
      • DUMITRU CIPRIAN
      • DUMITRU IRINA CĂTĂLINA
      • ENACHE B. NICOLETA
      • ENACHE C. NICOLETA
      • FRUNZĂ IONEL
      • GALAN GABRIEL FLORIN
      • GALAN LIDIA
      • GĂLBINIȚĂ MARIAN
      • GHIMPU IOAN
      • GOGA LIVIU
      • GOSPODARU OTILIA
      • GRĂDINARU ELENA SORINA
      • GRIGORE ADRIANA ELIZA
      • GROBNICU MIHAELA
      • IONEL CRISTINEL
      • IRIMIA ION
      • KNAP MIHAELA CRISTINA
      • LAZĂR CONSTANTIN
      • MARIN CĂTĂLIN IOAN
      • MAROLA CORNELIU
      • MAXIM MIOARA
      • MĂRCUȚ LIVIU
      • MEREUȚĂ VIOLETA MARIANA
      • MIHAI DANIEL
      • MORARU ȘERBAN OANA
      • MUNTEANU GABRIELA
      • MUNTEANU MARICELA
      • MURGU GELICA
      • ORIȚĂ IRINA
      • PABIȘ MARIAN NICOLAIE
      • PĂNCESCU IONELA
      • PETREA DOREL
      • PODARU IULIAN
      • PUȘCAȘU ELISABETA MIHAELA
      • RACOVIȚĂ ROXANA
      • RĂILEANU ANDREEA MONICA
      • ROMANOV CAMELIA
      • ROȘU NICOLETA
      • RUXANDU CEZAR NICOLAE
      • SANDU ELENA
      • SĂVESCU VALERIU IONEL
      • SIBIȘAN ANDRA GENOVEVA
      • STROIA GHEORGHE
      • ȘTEFĂNESCU CRISTIAN
      • TEODORU CIPRIAN
      • TOIA NADINA
      • TOIA NICUȘOR
      • TRIFAN LORENA MIHAELA
      • UDRESCU DĂNUȚ
      • UNCIULEAC MĂRGELUȘ
      • UNGUREANU CIPRIAN
      • USTUROI GABRIEL
      • VARTOLOMEI IULIANA
      • VINTILĂ DĂNUȚ
      • VOINEA MARIUS
      • VULPE GEORGETA
      • ZAHARIA TEODOR
      • ZETU ALINA
    • Solicitare informații. Legislație
      • Persoana responsabilă 544/2001
      • Formular solicitare în baza Legii 544/2001
      • Contestarea deciziei. Formulare reclamație
      • Lista informațiilor/documentelor de interes public
      • Rapoarte Legea 544/2001
    • Buletinul informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților
      • Situația drepturilor salariale
      • Finanțări nerambursabile acordate
      • Registrul datoriei publice
      • Registrul garanțiilor locale
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizator achiziții publice >5000 euro
      • Contracte achiziție publică
      • Execuția contractelor
  • Transparență
    • Anunțuri proiecte caracter normativ
    • Anunțuri dezbateri publice
    • Agenda publică
    • Ordine de zi ședințe Consiliu Local
    • Rapoarte Legea 52/2003
  • Strategia anticorupție
    • Declarație de integritate
    • Plan de integritate
    • Rapoarte SNA
    • Documente specifice
    • Declararea cadourilor
    • Incidente de integritate
    • Cod etic/de integritate
    • Despre SNA 2021 – 2025
    • Resurse
    • Secțiune RUTI
    • Întreprinderi publice
      • UAT Construct
        • Componență CA/Administrator
        • Procedură selecție Administrator și Membri CA
        • Scrisoare de așteptări
        • Contract de mandat
        • Bugetul pentru investiții
        • Cheltuieli cu personalul
        • Datorii
        • Subvenție operațională – buget de stat
        • Servicii/bunuri executate/produse în interes public
        • Obiectivul de politică publică
        • Analiza de risc
        • Planul de Integritate
        • Raport de audit extern
        • Raport anual
      • UPM Adjud
  • Monitorul Oficial Local
    • Statutul Municipiului Adjud
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Regulamente proceduri administrative
    • Dispozițiile autorității executive
      • Dispoziții cu caracter normativ
    • Documente și informații financiare
    • ALTE DOCUMENTE
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri
      • Registrul evidența Hotărârilor Consiliului Local
      • Informări prealabile asupra proiectelor de acte administrative cu caracter normativ
      • Registrul evidența proiectelor de dispoziții ale Primarului
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor Primarului
      • Registrul refuzuri contrasemnare/avizare
      • RegistruL sugestii proiecte hotărâri
      • Anunțuri dezbateri publice
      • Anunțuri proiecte caracter normativ
      • Declarații de căsătorie
      • Minute și PV ședințe Consiliul Local
      • Alte documente care fac obiectul aducerii la cunoștință publică
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Regulament de funcționare
    • Atribuții
    • Comisii de specialitate
    • Grafic ședințe
    • Hotărâri
      • Hotărâri 2025
      • Hotărâri 2024
      • Hotărâri 2023
      • Hotărâri 2022
      • Hotărâri 2021
      • Hotărâri 2020
      • Hotărâri 2019
      • Hotărâri 2018
      • Hotărâri 2017
      • Hotărâri 2016
      • Hotărâri 2015
      • Hotărâri 2014
      • Hotărâri 2013
      • Hotărâri 2012
      • Hotărâri 2011
      • Hotărâri 2010
      • Hotărâri 2009
      • Hotărâri 2008
      • Hotărâri 2007
    • Proiecte de hotărâri
      • Proiecte de hotărâri 2025
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâri 2024
        • Proiecte de hotărâri
        • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2023
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunturi proiecte cu caracter normativ
      • Proiecte de hotărâre 2022
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2021
        • Proiecte de hotărâre
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2020
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre 2019
        • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2018
        • Anunțuri proiecte de horărâri
        • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâri 2017
        • Proiecte octombrie
        • Proiecte de hotărâre decembrie
        • Ianuarie
        • Februarie
        • Proiecte de hotarare luna iulie
        • Martie
        • Aprilie
        • Mai
      • Proiecte de hotărâri 2016
        • Iulie 2016
        • Aprilie 2016
        • Octombrie 2016
        • August 2016
        • Martie 2016
        • Ianuarie 2016
        • Februarie 2016
        • Septembrie 2016
        • Noiembrie 2016
    • Dezbateri publice
      • Dezbateri publice 2025
        • Dezbatere publică buget 2025
      • Dezbateri publice 2024
        • Dezbatere publică buget 2024
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
      • Dezbateri publice 2023
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
        • Dezbatere publică buget 2023
      • Dezbateri publice 2022
        • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
        • Dezbatere publica buget 2022
      • Dezbateri publice 2021
        • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
        • Dezbatere publică buget 2021
      • Dezbateri publice 2020
        • Dezbatere publica buget 2020
        • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
      • Dezbateri publice 2019
        • Însușirea stemei Municipiului Adjud
        • Buget local 2019
        • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
      • Dezbateri publice 2018
        • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
      • Dezbateri publice 2017
        • DEZBATERE PUBLICA BUGET
      • Dezbateri publice 2016
      • Dezbateri publice 2015
      • Dezbateri publice 2014
      • Convocatoare ordine de zi 2013
    • Ordine de zi
      • Ordine de zi 2025
      • Ordine de zi 2024
      • Ordine de zi 2023
      • Ordine de zi 2022
      • Ordine de zi 2021
      • Ordine de zi 2020
      • Ordine de zi 2019
      • Ordine de zi 2018
      • Convocatoare ordine de zi, 2017
        • Proiecte de hotărâre
      • Convocatoare ordine de zi, 2016
      • Convocatoare ordine de zi, 2014
      • Convocatoare ordine de zi, 2015
      • Convocatoare ordine de zi, 2013
    • Declarații de avere și interese
    • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte de activitate 2019
      • Rapoarte de activitate 2018
      • Rapoarte de activitate 2017
      • Rapoarte de activitate 2016
      • Rapoarte de activitate 2015
      • Rapoarte de activitate 2014
      • Rapoarte de activitate 2013
      • Rapoarte de activitate 2012
      • Rapoarte de activitate 2009
      • Rapoarte de activitate 2008
    • Minute și procese verbale
      • Minute și procese verbale 2025
      • Minute și procese verbale 2024
      • Minute și procese verbale 2023
      • Minute și procese verbale 2022
      • Minute și procese verbale 2021
      • Minute si procese verbale 2020
      • Minute si procese verbale 2019
      • Minute si procese verbale 2018
      • Minute si procese verbale 2017
      • Minute si procese verbale 2016
      • Minute si procese verbale 2015
      • Minute si procese verbale 2014
      • Minute si procese verbale 2013
      • Minute si procese verbale 2012
      • Minute si procese verbale 2011
      • Minute si procese verbale 2009
      • Minute si procese verbale 2008
      • Minute si procese verbale 2007
  • Municipiul Adjud
    • Despre Adjud
      • Monografia localității
      • Localizare și așezare geografică
      • Populație
      • Economie
      • Afilieri și parteneriate
      • Galeria primarilor
    • COMUNITATE
      • Educație
        • Colegiul Național ”Emil Botta”
        • Colegiul Tehnic ”Gheorghe Balș”
        • Școala Gimnazială „Mihail Armencea”
        • Școala Gimnazială ”Principele Radu”
        • Școala Gimnazială ”Angela Gheorghiu”
        • Școala Gimnazială ”Mareșal Alexandru Averescu”
      • Cultură
        • Casa de Cultură ”Tudor Vornicu”
        • Biblioteca Municipală
        • Muzeul Vrancei – Secția Adjud
      • Sănătate
        • Spitalul Municipal Adjud
      • Sport
        • Sala de Sport
        • Stadionul Municipal
      • Instituții de cult
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Dumitru
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Constantin și Elena
        • Biserica Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
        • Biserica Ortodoxă Sfânta Parascheva
        • Biserica Stil Vechi Sfinții Voievozi Mihail și Gavriil
        • Biserica Penticostală Maranata
        • Biserica Ortodoxă Buna Vestire
        • Biserica Ortodoxă Sfântul Nicolae
        • Biserica Ortodoxă Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril
        • Biserica Catolică Schimbarea la Față a lui Isus
        • Biserica Penticostală Betel
        • Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea
      • Cetățeni de onoare
        • Angela Gheorghiu
        • Constantin Frosin
        • Ion Dichiseanu
        • Liviu Ioan Stoiciu
        • Adrian Botez
      • Evenimente locale
        • Zilele Adjudului
        • Bâlciul din Adjud
        • Toamna Adjudeană
      • Inițiativa cetățenească
      • Drepturile și libertățile cetățenilor
      • Obligațiile cetățenești
    • CONSILIUL LOCAL
      • Componență
      • Regulament de funcționare
      • Atribuții
      • Comisii de specialitate
      • Grafic ședințe
      • Hotărâri
        • Hotărâri 2025
        • Hotărâri 2024
        • Hotărâri 2023
        • Hotărâri 2022
        • Hotărâri 2021
        • Hotărâri 2020
        • Hotărâri 2019
        • Hotărâri 2018
        • Hotărâri 2017
        • Hotărâri 2016
        • Hotărâri 2015
        • Hotărâri 2014
        • Hotărâri 2013
        • Hotărâri 2012
        • Hotărâri 2011
        • Hotărâri 2010
        • Hotărâri 2009
        • Hotărâri 2008
        • Hotărâri 2007
      • Proiecte de hotărâri
        • Proiecte de hotărâri 2025
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâri 2024
          • Proiecte de hotărâri
          • Anunțuri proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2023
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunturi proiecte cu caracter normativ
        • Proiecte de hotărâre 2022
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2021
          • Proiecte de hotărâre
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2020
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâre 2019
          • Anunțuri proiecte de hotărâre
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2018
          • Anunțuri proiecte de horărâri
          • Proiecte de hotărâre
        • Proiecte de hotărâri 2017
          • Proiecte octombrie
          • Proiecte de hotărâre decembrie
          • Ianuarie
          • Februarie
          • Proiecte de hotarare luna iulie
          • Martie
          • Aprilie
          • Mai
        • Proiecte de hotărâri 2016
          • Iulie 2016
          • Aprilie 2016
          • Octombrie 2016
          • August 2016
          • Martie 2016
          • Ianuarie 2016
          • Februarie 2016
          • Septembrie 2016
          • Noiembrie 2016
      • Dezbateri publice
        • Dezbateri publice 2025
          • Dezbatere publică buget 2025
        • Dezbateri publice 2024
          • Dezbatere publică buget 2024
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2025
        • Dezbateri publice 2023
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2024
          • Dezbatere publică buget 2023
        • Dezbateri publice 2022
          • Dezbatere publică impozite și taxe locale 2023
          • Dezbatere publica buget 2022
        • Dezbateri publice 2021
          • Dezbatere publica impozite și taxe locale 2022
          • Dezbatere publică buget 2021
        • Dezbateri publice 2020
          • Dezbatere publica buget 2020
          • Dezbatere publică privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2021
        • Dezbateri publice 2019
          • Însușirea stemei Municipiului Adjud
          • Buget local 2019
          • Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2020
        • Dezbateri publice 2018
          • Dezbatere publica – Stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019
        • Dezbateri publice 2017
          • DEZBATERE PUBLICA BUGET
        • Dezbateri publice 2016
        • Dezbateri publice 2015
        • Dezbateri publice 2014
        • Convocatoare ordine de zi 2013
      • Ordine de zi
        • Ordine de zi 2025
        • Ordine de zi 2024
        • Ordine de zi 2023
        • Ordine de zi 2022
        • Ordine de zi 2021
        • Ordine de zi 2020
        • Ordine de zi 2019
        • Ordine de zi 2018
        • Convocatoare ordine de zi, 2017
          • Proiecte de hotărâre
        • Convocatoare ordine de zi, 2016
        • Convocatoare ordine de zi, 2014
        • Convocatoare ordine de zi, 2015
        • Convocatoare ordine de zi, 2013
      • Declarații de avere și interese
      • Rapoarte de activitate
        • Rapoarte de activitate 2019
        • Rapoarte de activitate 2018
        • Rapoarte de activitate 2017
        • Rapoarte de activitate 2016
        • Rapoarte de activitate 2015
        • Rapoarte de activitate 2014
        • Rapoarte de activitate 2013
        • Rapoarte de activitate 2012
        • Rapoarte de activitate 2009
        • Rapoarte de activitate 2008
      • Minute și procese verbale
        • Minute și procese verbale 2025
        • Minute și procese verbale 2024
        • Minute și procese verbale 2023
        • Minute și procese verbale 2022
        • Minute și procese verbale 2021
        • Minute si procese verbale 2020
        • Minute si procese verbale 2019
        • Minute si procese verbale 2018
        • Minute si procese verbale 2017
        • Minute si procese verbale 2016
        • Minute si procese verbale 2015
        • Minute si procese verbale 2014
        • Minute si procese verbale 2013
        • Minute si procese verbale 2012
        • Minute si procese verbale 2011
        • Minute si procese verbale 2009
        • Minute si procese verbale 2008
        • Minute si procese verbale 2007
    • STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
      • Direcția Economică
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane fizice
        • Serviciul taxe și impozite locale – persoane juridice
        • Serviciul executare silită și recuperare creanțe
        • Compartiment buget, financiar, contabil
        • Compartiment achiziții publice
      • Direcția Arhitectură și Urbanism
        • Birou autorizare, arhitectură, urbanism
        • Serviciul Administrare Domeniu Public și Privat
          • Compartiment asociații de proprietari, învățământ și relația cu ONG-uri
          • Compartiment administrare baze sportive
          • Compartiment fond locativ
          • Compartiment administrare domeniu public și privat, cadastru și monitorizare utilități publice
      • Serviciul Administrație Publică Locală
        • Compartiment relația cu Consiliului Local și organizare alegeri
        • Compartiment relații publice și registratură
        • Compartiment monitorizare proceduri administrative
        • Compartiment arhivă
      • Serviciul juridic
        • Compartiment juridic, legalitate și contencios administrativ
        • Compartiment managementul spitalului
      • Serviciul Public Local de Evidență a Populației
      • Birou Protecție Civilă și PSI
      • Biroul Agricol
      • Compartiment resurse umane și salarizare
      • Compartiment protecția mediului, protecția muncii și management integrat
      • Compartimentul managementul proiectelor, investiții și Unitate de implementare proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
      • Compartiment comunicare și protecția datelor cu caracter personal
      • Compartiment comercial, autorizare agenți economici și transport
      • Compartiment audit public intern
      • Serviciul Public Administrare Piață, Târg, Obor
      • Serviciul Public Administrare Construcții, Instalații Proprietatea Domeniului Public
      • Serviciul Public Transport Persoane și Mecanizare
    • ALEGERI
      • Prezidențiale
      • Parlamentare
      • Europarlamentare
      • Locale
      • Referendumuri
      • DECIZII ALEGERI
    • AVIZIER
      • General
      • Taxe și Impozite
    • OFERTE VÂNZĂRI TERENURI
      • UAT Construct
    • UTILITĂȚI
      • SPIM – iluminat public
      • SC UPM SA – servicii de salubrizare
      • CUP SA – Sucursala Apă Canal Adjud
      • SC APOTERM SA – administrare și gospodărire locală
    • URBANISM
      • PUG Adjud
      • Hotărâri CL Adjud
      • Autorizații de construire
      • Certificate de urbanism
    • PROTECȚIA MEDIULUI
      • Regulamente, registre și planuri de măsuri
      • Ghiduri
      • Acțiuni de conștientizare
        • Ora Pământului
        • Let`s Do It Romania
      • Anunțuri mediu
      • Alte documente
    • Direcția de Asistență Socială
      • RI
      • RF DAS
      • Organigrama
      • Lista funcțiilor
      • Carieră – Das
      • Declarații avere & interese
      • Venit Minim de Incluziune (VMI)
    • UAT Construct
      • Administrator societate
        • CV
        • Mandat administrator
        • Declarații avere și interese
        • Rapoarte control managerial
      • Documente societate
      • Adunarea Generală a Acționarilor
      • Rapoarte de activitate
      • Situații financiare
        • Salarizare
        • Scadențare Furnizori
        • Audit Extern
        • Buget Venituri și Cheltuieli
        • Bilanțuri
    • CERTIFICĂRI ISO
      • CERTIFICATE ISO 9001/14001
      • Declarație domeniul calității
    • PROTECȚIE CIVILĂ
      • Intervenții
      • Legislație
      • Registrul istoric
      • Plan analiză și prevenție
      • Planificare controale preventive
      • INFORMĂRI PSI
      • COVID19 – ORDONANȚE MILITARE, DECRETE, HOTĂRÂRI
    • INFORMAȚII UTILE
      • Instituții județene
      • Instituții naționale
    • PROTECȚIA DATELOR
      • Informații generale. Definiții
      • Drepturile persoanei vizate
      • Politica Cookie
      • Principiile procesării
      • Exercitarea drepturilor
      • Contact DPO
    • Proiecte finanțate din fonduri nerambursabile
  • Contact
    • Date de contact
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare
    • Program de audiențe
      • Program audiențe primar
      • Program audiențe viceprimar
      • Program audiențe secretar general
      • Înscriere în audiență
    • Petiții
      • Transmitere petiții
      • Rapoarte soluționare petiții

© 2023 Primaria Muncipiului Adjud

Site-ul www.adjud.ro utilizează cookie-uri pentru funcţionare. Un cookie este un mic fişier text care este stocat de către browser din momentul primei dvs. vizite şi care este inactiv, deci nu poate fi purtător de virus. Tehnologia cookie furnizează informaţii despre modul în care site-ul nostru este utilizat (statistici ale traficului pe site precum numărul de vizitatori, timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizitate, etc.). Vă facem cunoscut faptul că neacceptarea cookie-urile vă va împiedica să folosiţi toate funcţiile site-ului www.adjud.ro.AcceptNu acceptPolitica Cookie