Deoarece în perioada următoare se vor desfășura lucrări de demolare a clădirii administrative existente și construire clădire nouă pentru Secția de Pompieri Adjud din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Anghel Saligny” al județului Vrancea, instituțiile și persoanele interesate sau potențial afectate de proiect sunt invitate la o consultate publică ce va avea loc vineri, 13 decembrie 2024, orele 10:00, la sediul Secției de Pompieri Adjud, str. Islaz nr. 2.
Deoarece inițiatorii acestui proiect își doresc ca impactul lucrărilor de construcții asupra vieții de zi cu zi a fiecăruia dintre noi să fie cât mai mic, a fost întocmit un Plan de Management Social și de Mediu care cuprinde toate aspectele sociale și de mediu identificate precum și măsurile pregătite pentru gestionarea acestora. Documentul a fost întocmit în conformitate cu standardele și politicile Băncii Mondiale – finanțatorul proiectului – și poate fi consultat pe siteul IGSU – AICI, pe siteul Primăriei Municipiului Adjud – AICI , sau în forma tipărită, la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Anghel Saligny” al județului Vrancea.
În situația în care doriți să se țină cont și de alte aspecte decât cele incluse deja în Planul de Management Social și de Mediu, sugestiile pot fi transmise până pe data de 13 decembrie 2024 astfel:
în format scris, prin poștă sau direct la sediu, utilizând Formularul de transmitere sugestii pe care-l regăsiți atașat mai jos, în atenția Unității de Implementare a Proiectului ”Îmbunătățirea Managementului Riscului la ISUJ Vrancea, str. Anghel Saligny nr. 10, Focșani, sau IGSU – București, blvd. Dimitrie Pompeiu nr. 10A;
prin telefon, la numărul 0212086150, interior 27330 (între orele 08:00 – 16:00).
Înâlnirea de vineri, 13 decembrie 2024 va fi organizată în format hibrid, astfel încât persoanele interesate să poată participa fie fizic (la sediul menționat), fie online. Pentru participarea online, vă rugăm să solicitați linkul de conectare la adresa de email petitii.uip@igsu.ro.