Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, telefon 0237/641908, fax 0237/641912, e-mail: uat@primariaadjud.ro, anunță:
Bunurile care urmează să fie închiriate: spațiul cu suprafața de 18,38 mp, situat în Str. Republicii, Nr. 49, Bl. 126, Parter, Mun. Adjud, Jud. Vrancea, înscris în CF nr. 50722-C1-U14, aparținând domeniului privat al Municipiului Adjud. Închirierea prin licitație publică s-a aprobat prin H.C.L. nr. 163 din 01.08.2023, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ.
Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietele de sarcini.
Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă depusă la sediul instituției sau pe site-ul www.adjud.ro.
Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Patrimoniu din cadrul Municipiului Adjud, e-mail: patrimoniu@primariaadjud.ro.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 04.09.2023, Ora 13:00, la sediul Municipiului Adjud.
Ofertele se pot depune la Registratura Generală a Municipiului Adjud. Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, cod postal 625100, într-un singur exemplar. Data-limită pentru depunerea ofertelor la licitații, este 01.09.2023, ora 12:00, iar data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 21.08.2023, ora 12:00.
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă și de Contencios Administrativ și Fiscal, B-dul Independenței, nr. 19–21, mun. Focșani, jud. Vrancea, tel. 0237/232092, fax. 0237/235896, mail: tr-vrancea-comercial@just.ro.