Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, telefon 0237/641908, fax 0237/641912, e-mail: uat@primariaadjud.ro, anunță:
Bunurile care urmează să fie închiriate: trei boxe destinate comercializării cărnii, cu suprafața de 29,8 mp fiecare, situate în Str. Nicolae Bălcescu, nr. 10, în incinta pieței agroalimentare Adjud, aparținând domeniului public al Municipiului Adjud, respectiv boxele 3, 4 și 6. Închirierea prin licitație publică s-a aprobat prin H.C.L. nr. 149/27.07.2023, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ.
Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietele de sarcini.
Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă depusă la sediul instituției sau pe site-ul www.adjud.ro.
Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Patrimoniu din cadrul Municipiului Adjud, e-mail: patrimoniu@primariaadjud.ro.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 04.09.2023, Ora 09:00, la sediul Municipiului Adjud.
Ofertele se pot depune la Registratura Generală a Municipiului Adjud. Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, cod postal 625100, într-un singur exemplar. Data-limită pentru depunerea ofertelor la licitații, este 01.09.2023, ora 12:00, iar data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 21.08.2023, ora 12:00.
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă și de Contencios Administrativ și Fiscal, B-dul Independenței, nr. 19–21, mun. Focșani, jud. Vrancea, tel. 0237/232092, fax. 0237/235896, mail: tr-vrancea-comercial@just.ro.