27 ian. 25
- Admin
LANSARE PROIECT ”CREȘTEREA SIGURANȚEI PACIENȚILOR ÎN SPITALUL MUNICIPAL ADJUD CA UTILIZATOR DE FLUIDE
MEDICALE”
Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Adjud în calitate de BENEFICIAR a încheiat Contractul de Finanţare cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Sănătate, pentru proiectul cu titlul „Creșterea siguranței pacienților în Spitalul Municipal Adjud ca utilizator de fluide medicale”, cod SMIS 324776 (proiect etapizat).
Scopul proiectului este de a creşte siguranța pacienților în Spitalul Municipal Adjud prin reabilitarea și modernizarea infrastructurii instalațiilor electrice, de fluide medicale și de ventilare și tratare a aerului.
Obiectivul general al proiectului este: creşterea capacităţii instituționale de a răspunde in timp util și eficient la criza COVID – 19, contribuind astfel la creşterea capacităţii de îngrijire și tratament a pacienţilor suspecți sau infectați cu virusul Covid-19, si gestionarea la nivel local a crizei sanitare.
Rezultate estimate în urma implementării proiectului:
Rezultatele obținute in urma implementării proiectului vor permite instituţiei solicitante – UAT MUNICIPIUL ADJUD – să vină în sprijinul cetăţenilor în situații de criză medicală cu oferta de servicii dedicate, iar Beneficiarului direct al finanţării – SPITALUL MUNICIPAL ADJUD – să ofere servicii medicale în condiții de siguranță. Totodată, Solicitantul îşi va crește capacitatea administrativă (experiența de lucru cu procedurile ce vor fi implementate pe parcursul derulării proiectului, în scopul respectării termenelor și condiţiilor Contractului de Finanţare). Toate rezultatele obținute vor putea fi utilizate atât pentru implementarea altor proiecte pe care instituţia solicitantă le are în vedere, dar și ca exemple de bune practici. În cazul (din păcate din ce in ce mai probabil) unei noi situații de
urgenta, rezultatele vor fi multiplicate către acele persoane care necesita sprijinul. În consecință, proiectul poate deveni un exemplu de bune practici. În primul rând, rezultatele proiectului vor fi diseminate direct, prin informările periodice către instituţiile interesate, cât și către întreaga populaţie din zonă, prin activităţi de informare și publicitate desfăşurate pe parcursul implementării proiectului, dar și prin continuarea actualizării pe site-ul Primăriei a informațiilor cu privire la rezultatele obținute in urma implementării proiectului.
Valoarea totală a proiectului este de: 9.384.729,52 lei
din care:
– valoarea totală eligibilă: 9.384.729,52 lei
– valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR/FSE+/FC/FTJ: 7.977.020,09 lei
– valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional: 1.220.014,84 lei
– valoare cofinanţare eligibilă a Beneficiarului: 187.694,59 lei
– valoare neeligibilă inclusiv TVA aferentă acesteia: 0 lei
Perioada de implementare a proiectului este de 24 luni, respectiv între data 01.01.2024 – 31.12.2025.
Persoana de contact: DRĂGOI IRINA – manager de proiect;
telefon: 0237/641908; fax: 0237/641912; e-mail: irina.drăgoi@primariaadjud.ro.