Actele necesare înregistrării/radierii vehiculelor care nu se supun înmatriculării se vor depune la Registratura Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2. Dosarul va conține următoarele documente:
- Cererea de încetare/autorizare activitate pe care o puteți descărca, în format PDF, accesând linkul ”Cerere înregistrare radiere vehicule care nu se supun inmatricularii ” din secțiunea DOCUMENTE de mai jos.
- Actul de identitate sau Certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului.
- Actul de proprietate al vehiculului (act de vânzare -cumpărare, factură) sau declarația notarială.
- Cartea de identitate a vehiculului eliberată de R.A.R. Focșani.
- Dovada asigurării obligatorii de răspundere civilă.
- Dovada asigurării parcării vehiculului într-un spațiu adecvat.
- Cartea tehnică de exploatare sau fișa tehnică a vehiculului completată de către solicitant pe propria răspundere.
- Documentul în care este motivată radierea (după caz).
- Copie a chitanței de plată a taxei de înregistrare ().
- Copie a chitanței de plată a taxei pentru certificatul de înregistrare (plata se face la casieria Serviciului de Impozite și Taxe Locale din str. N. Bălcescu nr. 12).
- Dovada achitării contravalorii plăcuțelor cu numărul de înregistrare (plata se face la casieria Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2).
- Declarație pe propria răspundere.