Primăria Municipiului Adjud intenționează să achiziționeze servicii comerciale specifice necesare organizării evenimentului ”Zilele Municipiului Adjud 2019” ce se va desfășura în perioada 7 – 9 Iunie 2019 în locația Stadionul Municipal Adjud. Vor fi organizate zone destinate comercializării de preparate și băuturi tradiționale, standuri cu obiecte confecționate de diverși meșteri populari.
Ofertanții, agenți economici ce au ca obiect de activitate comerț și alimentație publică, vor depune documentele necesare la Primăria Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2, tel. 0237/641908, fax 0237/641912, email uat@primariaadjud.ro până pe data de 31,05,2019.
Documentația necesară pentru contractarea spațiilor:
cerere prin care să arate că este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu necesitatea evenimentului.
certificat unic de înregistrare fiscală a societății (CUI)
documente justificative privind lipsa datoriilor restante la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul local și de stat pentru sediul social și punctele de lucru/sedii secundare pentru care înregistrează oblogații de plată.
suprafața solicitată pentru desfășurarea activității
puterea instalată a echipamentelor necesare desfășurării activității.