PUBLICUL ESTE INVITAT SĂ TRANSMITĂ OBSERVAȚII si PROPUNERI asupra documentelor expuse/disponibile la sediul primariei in perioada : 21.07.2023-14.08.2023 (25 zile)
Persoana responsabilă cu informarea și consultarea publicului: INSPECTOR URBANISM
Adresa: Strada Stadionului 2, Adjud, Vrancea; Telefon 0237/641908, e-mail: uat@primariaadjud.ro
Observatiile sunt necesare in vederea stabilirii cerintelor de elaborare.
Răspunsul la observațiile transmise va fi afișat la sediul Primăriei, în perioada 15.08.2023 – 29.08.2023 ( 15 zile )
Etapele preconizate pentru consultarea publicului pana la aprobarea planului:
– informarea publicului prin panoul de prezentare la avizierul Primariei : 21.07.2023-14.08.2023 (25 zile)
– publicarea anuntului pe site-ul Primariei mun. Adjud – http://adjud.ro/ : 21.07.2023-14.08.2023 (25 zile)
– primirea observatiilor si solutionarea acestora : 21.07.2023 – 29.08.2023 ( 35 zile