22 apr. 19
- Admin
Primăria Municipiului Adjud, cu sediul în localitatea Adjud, str. Stadionului nr.2, județul Vrancea, organizează concurs conform Hotărârii de Guvern nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea a 3 funcției contractuale de execuție vacante, după cum urmează:
1. REFERENT IA din cadrul Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consliului Local Adjud;
2. ÎNGRIJITOR din cadrul Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consliului Local Adjud;
3. MUNCITOR I din cadrul Serviciului public adminstrare și întreținere construcții, instalații proprietate a domeniului public din subordinea Consiliului Local Adjud.
Concursul se va desfășura la sediul Primăriei municipiului Adjud din str. Stadionului nr.2, astfel:
– pentru posturile de referent IA și postul de muncitor I proba scrisă va avea loc în data de 20 mai 2019, ora 10:00 și interviul – la o dată care va fi anunțată în funcție de evoluția probei scrise.
– pentru postul de îngrijitor proba practică va avea loc în data de 20 mai 2019, ora 9:00 și interviul va avea loc în data de 24 mai 2019, ora 10:00.
Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții cerute de fișa postului:
– pentru posturile de referent IA și postul de muncitor I – studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în specialitatea studiilor de minim 9 ani.
– pentru postul de îngrijitor – studii generale și vechime – nu este cazul.
În plus, toți candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art.3 din H.G. nr.286/2011, și anume:
a) să aibă cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
e) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) să îndeplească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului în Monitorul Oficial, Partea a III-a la sediul din str. Stadionului nr.2, la Compartimentului organizare, resurse umane și salarizare și anume până pe data de 09 mai 2019, inclusiv.
Documentele necesare pentru întocmirea dosarului de concurs sunt:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul cazierului judiciar, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele de identitate, de studii și carnetul de muncă vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Relații suplimenatre la sediul Primăriei municipiului Adjud din str. Stadionului nr.2, persoană de contact Romanov Camelia – inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului organizare, resurse umane și salarizare, telefon/fax:0237641908, int.225, e-mail corus@primariaadjud.ro.
BIBLIOGRAFIE
Pentru concursul de ocupare post vacant de referent IA din cadrul Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consiliului Local Adjud, județul Vrancea
1. Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
4. Codul Fiscal, Titlul IX, cap.453 – 495, cu modificările și completările ulterioare;
5. Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consiliului Local Adjud;
6. Hotărârea de Consiliu Local nr.205/2018 privind taxele speciale pentru funcționarea Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consiliului Local Adjud.
BIBLIOGRAFIE
Pentru concursul de ocupare post vacant de muncitor I din cadrul Serviciului public administrare și întreținere construcții, instalații proprietate a domeniului public din subordinea Consiliului Local Adjud, județul Vrancea
1. Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
4. Legea nr.319/2006 a Securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, capitol 4 – Obligațiile lucrătorilor, art.22 și 23;
5. Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
BIBLIOGRAFIE
Pentru concursul de ocupare post vacant de îngrijitor din cadrul Serviciului public administrare piață, târg, obor din subordinea Consiliului Local Adjud, județul Vrancea
1. Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
2. Legea nr.319/2006 a Securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, capitol 4 – Obligațiile lucrătorilor, art.22 și 23;
3. Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr.132/2010 privind colectarea selectivă a deșeurilor în instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare