Primăria Municipiului Adjud organizează concurs de ocupare a postului vacant funcție publică de execuție INSPECTOR, CLASA I, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL – Compartiment Monitorizare Servicii de Utilități Publice/Birou Patrimoniu/Direcția de Urbanism și Patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Adjud.
Depunerea dosarelor de concurs: 20.01.2023 – 08.02.2023, la sediul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr.2.
Proba scrisă: 20.02.2023, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr.2.
Condiţiile specifice de participare la concurs:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă,
– domeniul de studiu: Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental) – Inginerie civilă (Ramura de ştiinţă), – inginerie mecanică sau inginerie industrială (Domeniul de studii);
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minim 5 ani.
Condițiile de ocupare a unei funcții publice, conținutul dosarului de concurs, bibliografia precum și alte informații referitoare la condițiile de participare – le regăsiți aici sau în documentul atașat mai jos.