În vederea obținerii autorizării sau încetării activității de către diverși agenți economici (ex: restaurante, baruri, magazine, chișcuri, centre comerciale, market-uri, unități de prestări servicii, unități de producție), aceștia vor depune, la Registratura Primăriei Municipiului Adjud un dosar ce va conține următoarele documente:
- Cererea de încetare/autorizare activitate pe care o puteți descărca, în format PDF, accesând linkul ”Cerere autorizare încetare activitate ” din secțiunea DOCUMENTE de mai jos.
- Copie după certificatul de înregistrare și după statutul societății.
- Copie după certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerțului pentru fiecare punct de lucru.
- Copie după actul care atestă deținerea legală a terenului și/sau spațiului unde se desfășoară activitatea.
- Declarație pe propria răspundere privind încadrarea comerciantului conform criteriilor prevăzute în anexele 2 și 3.
- Tabel nominal cu acordul locatarilor (acolo unde este cazul), în conformitate cu prevederile art. 64 din Legea locuinței nr. 114/1996, republicată.
- Copie contract încheiat cu un agent economic specializat, autorizat în colectarea și valorificarea deșeurilor industriale reciclabile.
- Dovada achitării taxei de autorizare.
- Copii după alte acte/documente și înscrisuri considerate a fi utile în demonstrarea îndeplinirii condițiilor de autorizare.
Cererea de autorizare/încetare activitate se soluționează în termen de maxim 30 de zile lucrătoare.