02 iun. 25
- Admin
Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, telefon 0237/641908, fax 0237/641912, e-mail: uat@primariaadjud.ro, anunță:
Bunul care urmează să fie închiriat: Teren în suprafață de 5455 mp situat în incinta Oborului din Municipiul Adjud, str. Copăcești, înscris în CF 55641, T2 P44, ce aparține domeniului public al Municipiului Adjud. Închirierea se face în vederea amplasării unor echipamente de divertisment, în cadrul Bâlciului anual desfășurat în perioada 01-06 august 2025. Licitația se organizează conform O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și H.C.L. nr. 77/29.05.2025 a Municipiului Adjud.
Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Se pot obține de la Serviciul Patrimoniu din cadrul Municipiului Adjud sau de pe site-ul www.adjud.ro.
Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Patrimoniu din cadrul Municipiului Adjud, Str. Stadionului, nr.2, Jud. Vrancea, cod poștal 625100, email patrimoniu@primariaadjud.ro.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 25.06.2025, Ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Adjud.
Ofertele se pot depune la Registratura Generală a Municipiului Adjud. Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, cod poștal 625100, într-un singur exemplar.
Data-limită pentru depunerea ofertelor la licitații, este 23.06.2025, ora 15:00, iar data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 16.06.2025, ora 12:00.
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă și de Contencios Administrativ și Fiscal, B-dul Independenței, nr. 19–21, mun. Focșani, jud. Vrancea, tel. 0237/232092, fax. 0237/235896, mail: tr-vrancea-comercial@just.ro.