04 aug. 23
- Admin
Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, telefon 0237/641908, fax 0237/641912, e-mail: uat@primariaadjud.ro, anunță:
Bunurile care urmează să fie închiriate: șase boxe fixe, numerotate de la numărul 1 la numărul 6, cu suprafața de 18 mp fiecare, ce aparțin domeniului public al Municipiului Adjud, situate în Str. Copăcești, FN, T2, P44, în incinta Oborului din Mun. Adjud, în vederea comercializării de produse diverse. Închirierea prin licitație publică s-a aprobat prin H.C.L. nr. 165 din 01.08.2023, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ.
Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietele de sarcini.
Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă depusă la sediul instituției sau pe site-ul www.adjud.ro.
Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Patrimoniu din cadrul Municipiului Adjud, e-mail: patrimoniu@primariaadjud.ro.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 04.09.2023, Ora 12:00, la sediul Municipiului Adjud.
Ofertele se pot depune la Registratura Generală a Municipiului Adjud. Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, cod postal 625100, într-un singur exemplar. Data-limită pentru depunerea ofertelor la licitații, este 01.09.2023, ora 12:00, iar data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 21.08.2023, ora 12:00.
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă și de Contencios Administrativ și Fiscal, B-dul Independenței, nr. 19–21, mun. Focșani, jud. Vrancea, tel. 0237/232092, fax. 0237/235896, mail: tr-vrancea-comercial@just.ro.
Data transmiterii anunțului de licitație către Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, în vederea publicării: 03.08.2023.