Primăria Municipiului Adjud organizează pe data de 7 noiembrie 2018, ora 14:00, o ședință de dezbatere publică privind inițierea proiectului de hotărâre pentru aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic zonal: PUZ REABILITARE CLĂDIRE GRĂDINIȚĂ CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 4, MUNICIPIUL ADJUD, JUDEȚUL VRANCEA, ÎN VEDEREA OBȚINERII AUORIZAȚIEI SANITARE DE FUNCȚIONARE ȘI AUTORIZAȚIE ISU”, amplasament intravilan Adjud, str. Libertății nr. 13A
Se dorește reabilitarea clădirii Grădiniței cu program prelungit nr. 4 (extinderea blocului alimentar, contruirea centralei termice și a unei camere pentru pompe și rezervor de apă) din municipiul Adjud, str. Libertății nr. 13A.
Documentația de urbanism, avizele și acordurile aferente pot fi consultate fie la sediul Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea în perioada 29.10.2018 – 07.11.2018. Propunerile și observațiile asupra documentelor expuse/disponibile la sediul sau pe siteul Primăriei Municipiului Adjud se transmit în scris prin Registratura Primăriei Municipiului Adjud în perioada 29.10.2018 – 07.11.2018, de luni până joi, între orele 12:00 – 16:00 sau în zilele de vineri, între orele 12:00 – 13:30.
La dezbaterea publică sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: cetățeni ai municipiului Adjud, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, reprezentanți mass-media, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate. Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterii publice se pot înscrie prin intermediul unui e-mail trimis la primariaadjud@gmail.com sau direct la Registratura Primăriei Municipiului Adjud. Luarea cuvântului se face în ordinea înscrierii la dezbatere și fiecare persoană înscrisă va avea la dispoziție 5 minute. La luarea cuvântului, fiecare participant este obligat să se prezinte. După intrarea în sala de dezbatere, fiecare participant se va înscrie pe lista de persoane prezente.