15 ian. 25
- Admin
IMPORTANT! Tinerii adjudenii care au solicitat o locuință A.N.L. până în anul 2024 inclusiv trebuie să-și actualizeze dosarul până la sfârșitul lui ianuarie 2025!
ATENȚIE! Dosarele neactualizate până la termenul impus de autoritatea publică nu vor fi incluse în lista de priorități ce urmează a fi stabilită de Consiliul Local al municipiului Adjud pentru anul 2025.
De asemenea, tinerii adjudeni care nu mai doresc menținerea în evidențele noastre a solicitării de închiriere a locuinței A.N.L. sunt rugați să transmită o adresă în acest sens la e-mail uat@primariaadjud.ro.
Lista documentelor necesare, în vederea actualizării dosarului:
* Nu este cazul dacă nu au intervenit modificări de la întocmirea Declarației notariale inițiale depusă la dosar, legate de: starea civilă, numărul persoanelor aflate în întreținere, schimbarea domiciliului.
Reamintim criteriile de acces la locuință (valabile pentru titularul cererii și membrii familiei) sunt: