Primăria municipiului Adjud a inițiat procedura de atribuire a unui număr de 13 autorizații (19, 22, 27, 28, 38, 42, 43, 45, 57, 62, 66, 71, 74) pentru transportatorii de persoane în regim de taxi!
Cererile de înscriere se depun la registratura instituției din str. Stadionului nr.2 până la data de 12 octombrie 2020.
Rezultatul atribuirii va fi anunțat în data de 22 octombrie 2020.
Autorizațiile vor fi eliberate începând cu data de 02 noiembrie 2020.
– ̦
cerere a transportatorului pentru eliberarea autorizației de transport –
certificat de înregistrare ca transportator și certificatul constatator eliberate de Registrul Comerțului – ̦
documente ale persoanei desemnate (certificat de competență profesională, cazier judiciar, aviz medico-psihologic) –
atestat profesional taximetrist (în cazul persoanelor fizice) –
aviz medico-psihologic taximetrist (în cazul persoanelor fizice)
cazier fiscal trasportator (dacă are calitatea de operator economic în activitate)
declarație pe propria răspundere transportator (dacă a mai executat servicii de transport în regim de taxi), cu menționarea intervalelor în care a avut interdicții de a executa transporturi și motivele acestora –
declarație pe propria răspundere transportator că poate asigura spațiul de parcare (aflat în proprietate sau închiriat) pentru autovehiculele cu care va efectua transport persoane –
declarație pe propria răspundere transportator că deține autovehiculele necesare sau că are capacitatea financiară de a le deține, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing –
certificat de atestare fiscală – ̦
– ̦
cerere de participare la procedură –
autorizație de transport emisă de către Primăria municipiului Adjud – valabilă, ̦
certificate de înmatriculare ale autovehiculelor (inclusiv anexa ITP valabilă) –
carte de identitate a autovehiculelor deținute în proprietate sau în baza unui contract de leasing –
certificatul de agreare emis de către Registrul Auto Român – valabil,
declarație pe propria răspundere că deține sau că va deține, în termen de maxim 6 luni, autovehicule în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, pe tipuri de autovehicule, cu precizarea criteriilor de departajare pe care le îndeplinește fiecare –
scrisoare de garanție în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziționat fiecare autovehicul, în cazul în care solicitantul nu deține autovehiculele necesare la momentul depunerii cererii –
poliță asigurare persoane și bunurile acestora (pentru riscurile ce cad în sarcina transportatorului autorizat) –
asigurare obligatorie de răspundere civilă –
declarație pe propria răspundere privind posibilitatea asigurării reale a prezenței în activitate de minim 8 ore pe zi pentru fiecare autovehicul (dovada numărului de taximetriști atestați angajați care vor executa serviciul pe autovehiculul respectiv) –
dovada includerii tuturor taximetriștilor utilizați în baza de date privind conduita profesională (cazier de conduită profesională)
declarație pe propria răspundere prin care transportatorul autorizat va asigura dispecerizarea (dovada deservirii de către un operator dispecer) sau se va menționa modalitatea prin care transportatorul autorizat poate asigura dispecerizarea –
buletin de verificare metrologică –
Dovada de fiscalizare a aparatului de taxi se va adăuga dosarului în maxim 15 zile de la eliberarea autorizației. În caz de neprezentare a dovezii de fiscalizare, autorizația de taxi se retrage
̦
Anul fabricației:
până la 1 an – 25pct.
până la 2 ani – 20pct.
până la 3 ani – 15pct.
până la 4 ani – 10pct.
până la 5 ani – 5pct.
Conform normelor de poluare:
euro 1 – 5pct.
euro 2 – 10pct.
euro 3 – 15pct.
euro 4 – 20pct.
euro 5 – 25pct.
euro 6 și peste – 30pct.
Vechimea activității autorizate:
1 an – 5pct.
2 ani – 10pct.
3 ani – 15pct.
4 ani – 20pct.
5 ani și peste – 25pct.
Efortul investițional al transportatorului autorizat:
proprietate – 50pct.
leasing – 40pct.
viitoare proprietate – 20pct.
viitor leasing – 10pct.
Posibilitatea asigurării reale a prezenței autovehiculului în activitate: