DOCUMENTE NECESARE:
- Cerere de preschimbare autorizații taxi pe care o regăsiți în linkul Cerere preschimbare autorizații taxi de mai jos.
- Autorizația de transport, valabilă, în original și copie, emisă de către Primăria Municipiului Adjud.
- Copie a Certificatului de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor (inclusiv anexa ITP).
- Copie a Cărții de identitate a autovehiculului/autovehiculelor deținute în proprietate sau în baza unui contract de leasing.
- Copie a Certificatului de agreare valabil, emis de către Registrul Auto Român, pentru fiecare autovehicul în parte.
- Copie a asigurării pentru persoane (pasageri) și bunurile ce aparțin acestora, pentru riscurile ce cad în sarcina transportatorului autorizat.
- Copie a asigurării obligatorii de răspundere civilă.
- Declarație pe propria răspundere privind posibilitatea asigurării reale a prezenței în activitate de minim 8 ore pe zi pentru fiecare autovehicul (dovada numărului de taximetriști atestați angajați care vor executa serviciul pe autovehiculul respectiv).
- Declarație pe propria răspundere privind dispecerul taxi, prin care transportatorul autorizat va asigura dispecerizarea (dovada deservirii de către un operator dispecer taxi) sau se va menționa modalitatea prin care transportatorul autorizat poate asigura dispecerizarea.
- Copie a Buletinului de verificare metrologică a aparatului de taxat.
- Dovada fiscalizării aparatului de taxat. Acest document se poate depune și la o dată ulterioară depunerii dosarului, la Registratura Primăriei Municipiului Adjud, dar nu mai târziu de 15 zile calendaristice de la data înregistrării acestuia).
NOTĂ:
Termenul de soluționare a cererii este de maxim 30 de zile lucrătoare din ziua în care dosarul a fost depus și înregistrat la Registratura Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2.
Toate copiile se vor data, ștampila și semna de către transportator cu mențiunea CONFORM CU ORIGINALUL. Copiile trebuie să fie clare, nerespectarea acestei condiții constituind motiv de respingere a cererii solicitantului. Documentele se vor depune în ordinea sus-menționată, într-un dosar cu șină. NU se primesc dosare incomplete.
Documentele depuse se vor compara, conform Ordinului MIRA 356/2007, cu informațiile existente în dosarul aflat la emitentul autorizației. În caz de neconcordanță între informații/documente, precum și în situația în care documentele depuse nu sunt valabile conform legii, autorizațiile de taxi respective precum și ecusoanele aferente se rețin și se retrag.
În situația înlocuirii autovehiculului concomitent cu preschimbarea autorizației taxi, se vor respecta prevederile Ordinului MIRA 356/2007 – Cap. VI Înlocuirea unui autovehicul.