Primăria Municipiului Adjud împreună cu SC SORDUM TRANS SRL organizează pe data de 6 noiembrie 2018, ora 14:00 o ședință de dezbatere publică privind inițierea proiectului de hotărâre pentru aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic zonal – PUZ ATRAGERE TEREN ÎN INTRAVILAN CU SUPRAFAȚA DE 11.405MP ÎN VEDEREA CONSTRUIRII: CLĂDIRE ADMINISTRATIVĂ, STAȚIE SORTARE – CONCASARE, STAȚIE DE BETOANE ȘI ÎMPREJMUIRE”, amplasament extravilan Adjud, T66, P440, CF 52626.
Documentația de urbanism, avizele și acordurile aferente pot fi consultate fie la sediul Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, fie la sediul firmei SC SORDUM TRANS SRL din str. Siret nr. 16, bl. 28, ap. 24, mun. Adjud, jud. Vrancea sau la sediul firmei SC ARCOPROIECT SRL din Strada Mare a Unirii nr. 26A, mun. Focșani, jud. Vrancea în perioada 23.10.2018 – 05.11.2018. Propunerile și observațiile se transmit la registratura Primăriei Municipiului Adjud.
La dezbaterea publică sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: cetățeni ai municipiului Adjud, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, reprezentanți mass-media, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate. Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterii publice se pot înscrie prin intermediul unui e-mail trimis la primariaadjud@gmail.com sau direct la Registratura Primăriei Municipiului Adjud. Luarea cuvântului se face în ordinea înscrierii la dezbatere și fiecare persoană înscrisă va avea la dispoziție 5 minute. La luarea cuvântului, fiecare participant este obligat să se prezinte. După intrarea în sala de dezbatere, fiecare participant se va înscrie pe lista de persoane prezente.