Dezbatere publică – aprobare documentație de urbanism „Atragere teren intravilan pentru construire sediu administrativ P+1 și atelier reparații camioane”
În conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului nr. 2701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism şi ţinând cont de Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Adjud nr. 215/2011 privind aprobarea Regulamentului de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi urbanism
Anunțăm:
Pe data de 11 iulie 2019, ora 1400, Primăria Municipiului Adjud împreună cu beneficiarii SC ONVIRA PREST SRTL organizează o ședință de dezbatere publică privind consultarea și informarea publicului asupra proiectului de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism –„Plan Urbanistic Zonal – „Atragere teren intravilan pentru construire sediu administrativ P+1 și atelier reparații camioane” situat în extravilan municipiul Adjud , teren în suprafață de: 7 612. mp, T66, P 440, județ Vrancea .
Documentația de urbanism – însoțită de avizele și acordurile aferente poate fi consultată la: sediul Primăriei Municipiului Adjud la adresa strada Stadionului nr. 2, telefon 0237641908 și la sediul firmei S.C. GLOBAL PROIECT SRL la sediu din Focșani, str. 1 Decembrie 1918, nr. 17, ap.2, județ Vrancea, telefon 0237232777 în perioada 1.07.2019-10.07.2019 și transmiterea propunerilor și observațiilor se poate face la registratura Primăriei Municipiului Adjud.
La dezbaterea publică sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesați: cetățeni ai municipiului Adjud, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, reprezentanți ai mass-media, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate.
Persoanele interesate se pot înscrie în vederea luării cuvântului în cadrul dezbaterii publice la adresa de e-mail : urbanism@primariaadjud.ro sau direct la Registratura Primăriei Municipiului Adjud.
Modalitatea privind desfășurarea dezbaterii publice va fi prezentată participanților la începutul dezbaterii.
Luarea cuvântului: în ordinea înscrierii pentru participare la dezbaterea publică. Timpul alocat luării cuvântului: 5 minute pentru fiecare participant.
Fiecare participant, după intrarea în sala de dezbatere, se va înscrie pe lista de persoane prezente la dezbaterea publică. La luarea cuvântului, participanții se vor prezenta.
Potrivit prevederilor art.7, alin.(10), lit.b din Legea nr.52/2003, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la cuvânt și-au exprimat recomandările cu referire concretă la proiectul de act normativ în discuție.