05 oct. 23
- Admin
Adjudenii persoane fizice care s-au înscris în programul Rabla Local pe siteul AFM sunt rugați să se prezinte la sediul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2 având asupra lor Cererea de acordare a stimulentului, document tip disponibil mai jos, completată, împreună cu următoarele documente:
După centralizarea tuturor cererilor, solicitanții vor fi chemați pentru semnarea contractelor de finanțare și informarea asupra pașilor ce trebuie urmați până la obținerea propriu-zisă a stimulentului de casare.
În situația în care autovehiculul uzat care face obiectul dosarului privind casarea este deținut în coproprietate, cererea de participare la program se completează și semnează de fiecare coproprietar, document tip disponibil mai jos, și toate documentele anexate acesteia, menționate anterior, se depun de fiecare coproprietar.
În situația în care solicitantul stimulentului pentru casare este proprietar ca urmare a partajului judiciar sau a dezbaterii procedurii succesorale, acesta va depune la delegat declarația pe propria răspundere conform căreia autovehiculul uzat nu a fost folosit de coproprietari/fostul proprietar atât în cadrul Programului cât și pentru proiecte ori programe finanțate din alte fonduri publice, fonduri comunitare, inclusiv prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2020-2024 sau prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024.
În termen de 5 (cinci) zile de la transmiterea deciziei de aprobare a cererii, solicitantul stimulentului pentru casare este invitat de Comisia de analiză a dosarelor, prin SMS, să se prezinte la sediul Primăriei Municipiului Adjud pentru semnarea contractului de finanțare.
În situația în care solicitantul nu se prezintă în termen, pierde stimulentul de casare.
În cazul în care survin modificări privind criteriile de eligibilitate care sunt de natură a conduce la pierderea dreptului de a beneficia de stimulentul de casare, solicitanții de finanțare sunt obligați să aducă la cunoștința Primăriei, situație care generează pierderea dreptului în termen de 5 zile lucrătoare de la ivirea acesteia.
Documentele pot fi transmise și electronic, prin adresa de email a instituției uat@primariaadjud.ro (cu condiția să fie semnate electronic) sau prin platforma de lucru ConectX.